רשמי: בירם כיאל חתם לשלוש שנים בבני סכנין

החתמת ענק: איש עסקים נרתם לממן את צירוף הקשר, שהתלהב מההצעה לשמש בתפקיד מקצועי לאחר הפרישה ולשוב לישראל אחרי עשור מעבר לים. ירוויח כ-80 אלף שקלים בכל חודש

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שפשפו את העיניים, הערב (שלישי) בני סכנין השלימה את העסקה הגדולה בתולדותיה. אחרי עשור מעבר לים והופעות רבות בפרמיירליג ובנבחרת ישראל, הקבוצה מהמגזר צירפה את לא אחר מאשר בירם כיאל בן ה-32, שסיים בקיץ האחרון את חוזהו בבריטון ומעתה חבר בסגל של ניסו אביטן.

בסכנין סיפרו כי מה שהוביל להתקדמות במגעים בין הצדדים זה התפקיד המקצועי, עליו פורסם לראשונה בספורט1, שהוצע לכיאל לאחר שיפרוש. סיבה נוספת טמונה בכך שמשפחתו של הקשר מעדיפה להישאר בארץ וזאת בשל משבר הקורונה והעובדה שהשחקן טרם קיבל הצעה אטרקטיבית מקבוצה בחו"ל.

במקביל, ראשי סכנין והמנכ"ל חאלד דוכי הצליחו לגייס אנשי עסקים שמימנו את החתמתו לשלוש שנים של כיאל, שירווח כ-80 אלף ש"ח לחודש. הבוקר חלה תפנית בנושא, כשאחד מאנשי העסקים הציע את עזרתו והצהיר שהוא מוכן לקחת על עצמו חלק גדול מעלות העסקה.

צפו: חגיגות בסכנין אחרי חתימתו של בירם כיאל

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

כיאל, שהושאל אשתקד לצ'רלטון מליגת המשנה באנגליה, חזר בינואר לברייטון ולא שותף באף משחק עד שסיים את חוזהו. הפעם האחרונה בה הקשר פתח בהרכב במשחק רשמי הייתה אי שם בנובמבר 2019 במדי צ'רלטון, אלא שמאז הוא נפצע ולא ראה דשא. סכנין תהיה התחנה החמישית בקריירה של כיאל אחרי מכבי חיפה, סלטיק וכאמור ברייטון וצ'רלטון האנגליות.

בתוך כך, בני סכנין כבר מחכה לסיום פגרת הנבחרות, במטרה לשוב לליגת העל בסוף השבוע לנסות ולרשום ניצחון על הפועל כפר סבא, שצפויה להיות יריבה שלה בתחתית העונה. במועדון מביעים שביעות רצון מהשיפור במשחקים האחרונים תחת המאמן ניסו אביטן, שיקבל בחזרה את הקשר ג'אבר עטאא שחוזר מהשעיה זכר לכרטיס האדום שספג וככל הנראה גם את השוער מחמוד קנדיל ואת הקשר סבסטיאן ולאסקס.

שני האחרונים נמצאים בשיקום, בשלב זה עורכים אימונים חלקיים ולקראת סוף השבוע תיקבע כשירותם: "אנחנו צריכים אותם, לבטח בשבוע בו אנחנו משחקים שלושה משחקים", אמרו במועדון. מי שעשוי להיות בהרכב במשחק הקרוב הוא נייג'ל האסלביינק שמפגין שיפור מאימון לאימון ומבחינת הצוות המקצועי יכול לפתוח.

האסלביינק. בתמונת ההרכב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי