בהפועל חיפה סומכים על קדוש: "הצטיין נגד מכבי חיפה בעבר"

במועדון ממתינים לשובו של בוריץ' לישראל כדי לאבחן את פגיעתו בנבחרת בוסניה, אך שוער המשנה יפתח בשבת בדרבי וגם היום במשחק הכנה נגד מכבי ת"א. בן בסט צפוי לשוב לסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום בשעה 15:00 באצטדיון בנס ציונה את החזרה הגנרלית שלה לקראת הדרבי בשבת נגד מכבי חיפה (19:50, ישיר בספורט4), כאשר תפגוש את האלופה מכבי תל אביב.

אמנם מדובר במשחק אימון, אבל במועדון מספרים על רוח חדשה שנושבת מאז חיזוק הקבוצה בחנן ממן, רוסלן ברסקי ויהב גורפינקל ומקווים שכבר היום נגד מכבי ת"א תצליח הקבוצה להציג יכולת משופרת, מה שגם ישפר את הביטחון לקראת המשחק נגד המוליכה והיריבה העירונית בשבת.

בשער יפתח היום וגם בדרבי רן קדוש, בעקבות פציעתו של יסמין בוריץ' שנפצע במשחק נבחרת בוסניה נגד איראן בשבוע שעבר. בוריץ' ינחת בישראל ביממה הקרובה וייבדק על ידי הצוות הרפואי, אולם ההערכה היא כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יעמוד לרשות הקבוצה בזמן הקרוב.

"יש לנו שני שוערים מצוינים ואנחנו סומכים על קדוש שיידע לעשות את העבודה, בטח מול מכבי חיפה מולה הצטיין בעבר", אמרו בהפועל חיפה. מעבר לזה סילבס יתרגל את המערך עמו צפוי לפתוח בשבת, כך שההערכה היא שברסקי, ממן וגל אראל יפתחו במרכז השדה. בנוסף עשוי המאמן לפתוח עם שלושה בלמים וההתלבטות תהיה בחלק ההתקפי בין נס זמיר, אלמוג בוזגלו ו-וויליאם אגאדה. הקפטן עדן בן בסט שחזר לאחרונה לאימונים עשוי להיכלל בסגל לראשונה העונה.

ברסקי. יפגוש את הקבוצה ממנה הושאל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי