בית"ר צפויה להציע לעידן ורד חוזה לשנתיים

עידן ורד | אריאל שלום

אחרי ההצעה מקפריסין, הקשר נותן עדיפות לקבוצה מהבירה, אך יחכה לפגישה: "מבחינתו, לסיים את הקריירה במועדון". אדרי יזכה לשדרוג. לקראת נתניה: קריאף כשיר, קונטה עדיין בספק, מוחמד לא פתח בניז'ר וייבדק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים פנו אתמול (שלישי) לעידן ורד וביקשו ממנו להישאר בקבוצה, לפחות בשנה הבאה – זאת בעקבות הפרסום לפיו הקשר קיבל הצעה מאפואל ניקוסיה, קבוצתם של בן שהר ועומר אצילי. ורד עצמו רוצה להישאר בבית"ר, אבל ממתין לצעד של ההנהלה, שאמורה להיפגש ולדון איתו בהארכת החוזה לקראת ינואר, מאחר שאז הוא ייחשב לשחקן חופשי. בשלב זה, מדובר על הארכת חוזה לשנתיים.

"אם בית"ר תגיש לו הצעה הוגנת, הוא יישאר גם כמה שנים. מבחינתו, הוא רוצה לסיים את הקריירה במועדון", אמרו אתמול בסביבתו של הקשר, שנחשב לאחד השחקנים האהובים על הקהל. ההצעה מאפואל כוללת חוזה לעונה וחצי, אולם ורד ישמע קודם כל את ההצעה של חוגג. ורד משתכר, על פי ההערכות, כ-700 אלף ש"ח לעונה – לפני הקיצוץ שבו ויתר על כרבע משכרו ולפני מענקים על הישגים קבוצתיים. בהמשך תיפגש הקבוצה גם עם סוכנם של אלירן עטר ושלום אדרי. לגבי האחרון, לשחקן הובטח בתקופת בניון שאם יוכיח את עצמו, יקבל חוזה לעונה נוספת. אדרי כבר שקל לעזוב את בית"ר, אולם בסופו של דבר התרצה, חתם לעונה נוספת בעקבות אופציה שהייתה למועדון וכעת אמור לחתום על חוזה חדש ומשודרג.

לאחר שלושה ימי אימון, דראפיץ' וברדה העניקו לשחקנים יום חופש. ביום חמישי יגיעו השחקנים למתחם האימונים לביצוע בדיקות דם תקופתיות. מי שאמורים להצטרף כבר מחר לקבוצה הם שחקני הנבחרות – עלי מוחמד (ניז'ר הפסידה 3:0 לאתיופיה, הקשר פתח על הספסל ובבית"ר יבדקו האם היה פצוע), איתמר ניצן ואוראל דגני. שי קונסטנטין טרם קיבל זימון לוועדות המשמעת שייערכו היום בהתאחדות, בעקבות התקרית עם לירן ליאני, אך זה עשוי לקרות במהלך היום. בכל מקרה, השחקן בספק למשחק ביום ראשון.

אנטואן קונטה ייבדק מחר ואז יוחלט האם הוא יהיה בסגל לנתניה. אופיר קריאף ערך אתמול אימון מלא ובלט במשחקון, בו חולקו השחקנים לזוגות ובו צוות לירדן שועה. בבית"ר בוחנים באימון אפשרות לשינוי טקטי, כשהקשר האחורי ישמש בחלקים מהמשחק כבלם שלישי. קריאף, אוחנה, ורד, עטר ושועה אמורים לפתוח בהרכב. אם מוחמד יהיה כשיר, גם הוא יפתח ב-11.

שלום אדרי. יזכה לשדרוג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי