נקודת המפנה והסיבות לחזרה לישראל: מאחורי החתימה של כיאל בסכנין

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

האוהדים כבר ויתרו על החלום, אך אז הגיעה התפנית שהביאה לאחת ההחתמות המפתיעות בליגה השנה. וגם: התנאי לחידוש החוזה ומתי הקשר עשוי לערוך את הופעת הבכורה?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

"אם לא הקורונה, הייתה חגיגה כל הלילה". כך נשמעו אוהדי בני סכנין לאחר שהמועדון החתים אתמול (שלישי) את הקשר ששיחק עד לא מזמן בנבחרת ישראל ובברייטון מהפרמיירליג – בירם כיאל. גם האופטימיים ביותר מבין אוהדי הקבוצה מהמגזר, לא האמינו לפני מספר ימים כי האשליה שכיאל ישחק בסכנין בשנים הקרובות, תהפוך למציאות.

רק לפני יממה אחת, כבר היה נראה שאנשי המועדון מוותרים על הקשר בעקבות דרישתו לשכר של 80 אלף ש"ח בחודש, אולם לאחר מספר שעות הגיעה תפנית אדירה, כאשר אחד מאנשי העסקים בסכנין הסכים לממן את שכרו של כיאל. באותו רגע, במועדון העלו הילוך במטרה להשלים את ההחתמה והמאמן ניסו אביטן ערך שיחה עם השחקן, כשבמקביל ראשי בני סכנין קבעו עמו פגישה שהסתיימה עם הפיכת החתימה לרשמית בשעות הערב.

בסביבתו של כיאל ציינו כי ההחתמה המפתיעה ביותר קרתה בעיקר מכיוון שהשחקן ומשפחתו רצו להפסיק לנדוד ולמצוא קבוצה לטווח ארוך, ועצם ההצעה של סכנין להעניק לקשר תפקיד מקצועי לאחר הפרישה הביאה לסיכום. מעבר לכך, מקורביו של השחקן הודו כי לא הייתה לו הצעה טובה יותר ולכן הוא החליט לחתום בקבוצה מהמגזר לשלוש שנים. חידוש החוזה תלוי בכמות דקות המשחק שכיאל ישחק.

החתמה מפתיעה ביותר. בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

כבר היום יערוך השחקן את אימון הבכורה שלו תחת ניסו אביטן וצפוי לעבור בבקרה התקציבית, כאשר המאמן והצוות המקצועי ינסו להכשיר אותו מהר ככל האפשר על מנת שיעזור לקבוצה בחודש עמוס במשחקים. כבר בעוד שבועיים תארח בני סכנין את מכבי חיפה, מה שעשוי להיות המפגש הראשון של כיאל עם הקבוצה בה גדל. בקרב ראשי המועדון מאמינים כי צירופו של הקשר, יחד עם החיזוק של נייג'ל האסלביינק, אמור להביא לשיפור מיידי. "ההנהלה עשתה הכל כדי שסכנין תעלה מעל הקו האדום מהר ככל הניתן והשיפור חייב להיות החל מהשבת הקרובה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי