אביטן: האסלביינק? יש שחקן שדיברו רק על המשקל שלו והיה אדיר

נייג'ל האסלביינק, לואיס הרננדס
נייג'ל האסלביינק, לואיס הרננדס | מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין דיבר על עודף המשקל של החלוץ ההולנדי והשווה אותו במרומז לערן לוי: "הלוואי שייתן את התפוקה שלו. הוריד באחוזי השומן". על החתמת בירם כיאל: "מקווה שישחק בשבת". וגם: האם יעזוב להפועל ב"ש?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הצליחה להפתיע את כולם עם אחת מההחתמות הכי מעניינות בשנים האחרונות בליגת העל, כאשר צירפה אתמול (שלישי) לשורותיה את בירם כיאל. הקשר בן ה-32, לו 45 הופעות במדי נבחרת ישראל, שב לישראל אחרי עשור מעבר לים, מאז שעזב את מכבי חיפה.

העולה החדשה בנתה סגל מעניין מאוד, שכולל גם את כיאל, גם את נייג'ל האסלביינק וכמובן את אוסאמה חלאיילה, שזומן לאחרונה לסגל נבחרת ישראל. המאמן, ניסו אביטן, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM, דיבר על השניים ואף הצהיר שלא יעזוב העונה את המועדון בשום מצב.

"בירם סיים את חוזהו בברייטון בעונה הקודמת. הוא התאמן איתנו היום ונראה בסדר גמור. אני לא בטוח שנצליח לסיים את כל הבירוקרטיה עד שבת ושהוא ישחק מול הפועל כפר סבא", אמר אביטן. "צריך להגיע שחרור בינלאומי, יש עוד בדיקות רפואיות לעבור ובקרה. אני מקווה שנספיק עד מחר לסגור את הכל עד שעה 17:00 ואז יכול להיות שישחק. הוא לא ישחק משחק שלם בוודאות. גם אם הוא יהיה כשיר הוא ישותף למעט מאוד דקות".

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

האם כיאל יהווה חיזוק מוראלי לשאר השחקנים: "כששחקן שהוא שם בכדורגל הישראלי ועשה קריירה מפוארת בחו"ל חוזר לישראל, זה בוודאי מודל להרבה שחקנים צעירי אצלנו בקבוצה ואין לי ספק שזה האיש הנכון בזמן הנכון. הוא יביא הרבה מאוד איכות וניסיון. אני מקווה שהוא יהיה בקרוב כשיר ל-90 דקות, אבל לא נעמוד לו עם סטופר. נהיה סבלניים איתו וניתן לו את הזמן שלו".

התקדמותו של נייג'ל האסלביינק, שהגיע עם משקל עודף: "נייג'ל בסדר גמור. בשיא שלו הוא שקל בסך הכל שלושה קילו פחות ממה שהוא היום. נשאר לו שלושה קילו להוריד למשקל האידיאלי שלו שהוא היה איתו בהפועל באר שבע. כל שחקן צריך זמן הכנה אידיאלי. גם הוא וגם כיאל משמעותיים, אבל לקחנו בחשבון שהם לא יהיו זמינים מיידית. אנחנו בתכנית מעקב צמודה איתו, הוא עושה את הטרום עונה שלו. אחוזי השומן שלו ירדו והוא מתקרב ליעד".

בהמשך, ניסו אביטן השווה במרומז את האסלביינק לערן לוי, החמיא לו ואמר: "היה פה שחקן בליגת העל שכל הזמן דיברו על המשקל שלו והוא היה שחקן אדיר. הלוואי שנייג'ל ייתן את התפוקה שהוא נתן".

ערן לוי | יוסי סוריק

"חזרנו מפגרת הקורונה ועשינו שני משחקים טובים", המשיך אביטן. "יצאנו רק עם מחמאות ונקודה אחת, אבל אני חושב שהמשחקים האלה נתנו לנו אמונה וביטחון שאנחנו שייכים לליגה הזו. עכשיו מגיע השלב שאנחנו פוגשים יריבות שאנחנו יכולים לקחת נקודות מולן ואני מקווה מאוד שזה יקרה".

האם ייתכן שהוא יעזוב להפועל באר שבע במידה שיוסי אבוקסיס יתמנה למאמן נבחרת ישראל: "אני מתחייב שאני לא אעזוב העונה את סכנין בשום מצב".

ניסו אביטן | בני סכנין, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי