הרוש עזב את ב"ש, אבוקסיס לפני אשדוד: "צריכים לספק תוצאות"

השוער ששמע כבר במאי כי אינו בתוכניות, קיבל פיצוי וצפוי לחתום בקרוב בניטרה הסלובקית. אקולטסה בספק למשחק בשבת, המאמן: "הפגרה באה לנו בזמן, מקווה שנגיע רעננים. אנחנו הבאנו על עצמנו את השתתפות באירופה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הגיעה הלילה לסיכום על סיום ההתקשרות עם אריאל הרוש. השוער, שלא היה בתוכניות של המועדון, יכול כעת לחתום בניטרה הסלובקית איתה ניהל מגעים לאחרונה. על פי הסיכום, הרוש יקבל פיצוי בגובה של כשתי משכורות ויעזוב את המועדון באופן רשמי. 

כזכור, בחודש מאי פורסם בספורט1 כי מחזיקת הגביע החליטה להיפרד מהרוש ולמנות את אוהד לויטה לשוער ראשון, אולם מאז ועד היום השוער לא מצא קבוצה חדשה. הרוש היה חלק מסגל הנבחרת למרות שלא מצא קבוצה, מה שגרם לביקורת כלפי וילי רוטנשטיינר שבחר לזמן שוער שאינו נמצא במסגרת קבוצתית. בסביבתו של השוער מעריכים כי החתימה בניטרה תתבצע כבר ביממה הקרובה. 

בינתיים, הקבוצה מהדרום ממשיכה בינתיים באימוניה לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת (18:45, שידור ישיר בספורט1). הקשר אלטון אקולטסה עדיין בספק ולא מתאמן עם הקבוצה. שיר צדק צפוי להחליף את מיגל ויטור הפצוע ומרואן קבהא עשי לפתוח בקישור האחורי לצד מריאנו בריירו. בחלוף חמישה משחקי ליגה, באר שבע מאכזבת עם ניצחון בודד כשבאמתחתה שש נקודות בלבד מתוך 15. למעשה מאז ה-2:3 על מכבי נתניה במחזור הפתיחה, אבוקסיס לא הצליח לנצח שוב.

אקולטסה חוגג נגד לברקוזן. ישחק נגד אשדוד? | דני מרון

אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "השבת הזו של הפגרה באה לנו בזמן כי היינו תחת עומס משחקים ובעיות קורונה, שחקנים נעדרו. אני מקווה שנגיע רעננים ביום שבת, יש לנו תקופה מטורפת עם קירוב של משחקים, 11 משחקים בחמישה שבועות. נצטרך לדעת לשמור על עצמנו אבל להביא תוצאות קודם כל, אנחנו הבאנו את זה על עצמנו את ההשתתפות באירופה, צריך להביא תוצאה טובה בליגה נגד אשדוד ולהתכונן לבאייר לברקוזן.

שון גולדברג הוסיף: "עברנו תקופה עמוסה, היה לנו קצת זמן לנוח ולהתאוורר. תרגלנו דברים שונים ואנחנו מוכנים למשחק הקרוב. נעשה את המיטב לקראת התקופה העמוסה שבדרך".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי