הבכורה תחכה: בירם כיאל לא ישחק מול הפועל כפ"ס

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

האישורים הבינלאומיים של הקרש לא הגיעו בזמן לבני סכנין ומשחק החזרה שלו לכדורגל ישראלי יידחה לרביעי מול הפועל חדרה. ולאסקס וקנדיל יחזרו לסגל, האסלביינק יפתח בחוד לצד חלאיילה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים שמחים במיוחד עברו על בני סכנין לאחרונה לאחר ההחתמה הנוצצת של בירם כיאל, שהצטרף לשחקן משמעותי נוסף, נייג'ל האסלביינק, שכבר הספיק לערוך בכורה בהפסד 2:1 למכבי תל אביב לפני הפגרה. כיאל שב לכדורגל הישראלי אחרי עשור והחל כמובן להתאמן עם הקבוצה, אך הבכורה שלו תיאלץ להתעכב.

מחר (שבת) ב-19:00 הקבוצה תתארח באצטדיון המושבה למשחק נגד הפועל כפר סבא, וכיאל לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות מכיוון שכל האישורים הבינלאומיים לא הגיעו בזמן, ועל כן הוא לא יוכל לעזור לחבריו. הבכורה שלו צפויה להיערך במחזור אמצע השבוע ביום רביעי, כשסכנין תפגוש באצטדיון נתניה את הפועל חדרה. בינתיים, ערכה הקבוצה את האימון המסכם ונראה שהיא תמשיך מחר במערך שלושת הבלמים.

המאמן ניסו אביטן יקבל מחר בחזרה את השוער מחמוד קנדיל, שצפוי לפתוח בהרכב ולשחק לראשונה העונה בליגה. גם סבסטיאן ולאסקס ישוב אחרי שחזר לאימונים מלאים, וקיימת התלבטות בינו לבין מוטי מלכה. גם עטאא ג'אבר יחזור להרכב אחרי שנעדר מהמשחק מול מכבי ת"א בעקבות הרחקה. בחוד, האסלביינק יפתח לצדו של אוסאמה חלאיילה ובמועדון בונים על שיתוף הפעולה בין השניים.

נייג'ל האסלביינק, לואיס הרננדס | מאור אלקסלסי

"הקבוצה שלנו עברה מיני מהפכה מתחילת העונה וההנהלה עבדה קשה בכדי לחזק את הסגל בצורה משמעותית והגיע הזמן לראות את התוצאות", אמרו בסכנין. "אם מכבי תל אביב והפועל באר שבע אלו יריבות שלא ברמה שלנו אז כפר סבא זה משחק שאנחנו חייבים לנצח".

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מחמוד עותמאן, אוסלבדו הנריקס, חגי גולדנברג, מרון גנטוס, איקוום אוטין, ג'אבר עטאא, מוטי ברשצקי, סבסטיאן ולאסקס (מוטי מלכה), נייגל האסלביינק, אוסאמה חלאיילה.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי