כ-100 אוהדים הגיעו לאימון, כץ לשחקנים: "תדמיינו שסמי עופר מלא"

לפני מכבי חיפה (שבת החל מ-19:45, ספורט4), אבוקות באימון. בעלי הפועל חיפה שוחח עם השחקנים בסקייפ: "הם בכושר הטוב בארץ, אבל זה דרבי". על סילבס: "מעמדו איתן". סרדל, ברסקי וממן יפתחו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה גרועה שכוללת נקודה אחת בלבד מ-12 אפשריות, דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת הדרבי גדול מחר מול מכבי חיפה (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4). מעבר ליוקרה, שתמיד חשובה למועדון ולאוהדים, בקבוצה מבינים כי המצב בטבלה לא מותיר להם שום אפשרות מלבד ניצחון. לאימון המסכם שנערך הבוקר, הגיעו כ-100 אוהדים נלהבים שהדליקו אבוקות ועודדו את השחקנים.

אוהדי ושחקני הפועל חיפה באימון המסכם | הפועל חיפה

בדומה למשחקי דרבי נוספים בשנים האחרונות, יואב כץ ערך שיחת סקייפ עם השחקנים וביקש לשמוע מהם על החוויות שלהם מהמשחקים מול מכבי חיפה. "אני רוצה שתדמיינו שאתם משחקים מול סמי עופר מלא", אמר להם הבעלים. "אין ספק שהם פייבוריטים ברורים לנצח אותנו, הם הכי טובים בליגה מאז פתיחת העונה, אבל זה דרבי והכל יכול לקרות", הוסיף והעביר מסר חד משמעי: "מעמדו של חיים סילבס כלל לא על הפרק".

במקביל, הצוות המקצועי של הפועל חיפה ערך גם הוא שיחות עם השחקנים וניסה להחדיר בהם ביטחון עצמי לקראת ההתמודדות. באשר לסגנון המשחק, נראה כי סילבס יפתח עם שלושה בלמים כשלירן סרד יפתח לצדם של בן והבה ומיקי סירושטיין. כידוע, בין הקורות יפתח רן קדוש על חשבון יסמין בוריץ' הפצוע ואילו שלושת שחקני הרכש, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי וחנן ממן, יקבלו את הקרדיט גם הם.

יואב כץ
יואב כץ | עומרי שטיין

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, מיקי סירושטיין, לירן סרדל, יהב גורפינקל, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, קייס גאנם וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי