אינברום ואליהו עשויים לפתוח, לוזון: "חשוב שננצח את הפועל ת"א"

מאמן מכבי פ"ת יקבל בחזרה את המגן והקשר, גם סאקי ישוב לסגל מול האדומים (שבת החל מ-14:45, ספורט4). סוליץ': "יש לנו את היכולת להתמודד מול קבוצה בליגת העל"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב לקריית שמונה לפני פגרת הנבחרות, מכבי פתח תקווה והמאמן גיא לוזון יתארחו מחר (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4) אצל הפועל תל אביב ויחלו שבוע עמוס עם שלושה משחקים.

למרות מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה, לוזון יקבל בחזרה את אור אינברום ששב מוקדם מהצפוי מפציעתו בשריר האחורי והוא אף עשוי לפתוח בהרכב מול האקסית. גם ינון אליהו יחזור להרכב לאחר היעדרות לא קצרה ויחליף את תומר לוי, כשאליו יצטרפו אריק ינקו וירדן כהן, שהחלימו מפגיעות במשחק נגד ק"ש.

לוזון נתן לשחקנים אתמול יום חופש, כשהיום יתקיים האימון המסכם, אליו יצטרפו שחקני הנבחרת הצעירה תאי בריבו, ליאל עבדה ואור בלוריאן, שלא שהו עם הקבוצה בשבוע האחרון. גם אלביס סאקי, שריצה עונש הרחקה, ישוב ויעשה זאת ישירות להרכב הפותח, במקומו של עבדיאל ארויו. נאור סבג יפתח מתחת לחלוץ.

אור אינברום | אודי ציטיאט

"אני מקווה שחלק מהשחקנים יחזרו לסגל, אבל זה פחות חשוב מבחינתי. מה שכן חשוב זה שנחזור להציג כדורגל טוב, חיובי, התקפי ושבסופו של דבר נצא מהמשחק עם ניצחון", התייחס לוזון להתמודדות מול האקסית.

גם הקשר אסמיר סוליץ' דיבר לקראת ההתמודדות: "הפסדנו במשחק שאסור היה לנו להפסיד בו. היו דברים טובים ואני חושב שהתוצאה הייתה צריכה להיות אחרת, אבל זה הכדורגל ונצטרך ללמוד מהטעויות. עבדנו קשה מאוד בשבועיים האחרונים".

על היריבה: "נגיע מוכנים למשחק. כמה שחקנים חוזרים, אחרים ייעדרו ואני בטוח שהצוות המקצועי ימצא את ה-11 הטובים ביותר. מי שישחק יהיה מוכן כי עבורנו זה חשוב לקחת נקודות מחר. שיחקנו נגדם בגביע הטוטו אבל זה מפעל שונה. אני חושב שיש לנו את היכולת להתמודד עם כל קבוצה בליגה הזאת. אני מקווה שנמשיך בדרך הטובה שלנו העונה".

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, אלביס סאקי, איתן אזולאי, נאור סבג, ליאל עבדה, אסמיר סוליץ', תאי בריבו.

אסמיר סוליץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי