רגע לפני מכבי חיפה ומכבי ת"א: כפ"ס מוכנה לסכנין, סוקונה יפתח

אמדו סוקונה
אמדו סוקונה | דני מרון

הקבוצה מהשרון תפגוש בשבת את חניכיו של ניסו אביטן כשלפניה ימים מאתגרים: משחק מול הירוקים בשלישי ומול האלופה בראשון הבא. החלוץ יחליף את קיזיטו שטרם חזר מאוגנדה, גם אפריאט ופדידה ב-11 של תורג'מן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא חוזרת מהפגרה. הקבוצה מהשרון, שסיימה את המשחק האחרון שלה ב-0:0 מול הפועל באר שבע, תארח מחר (שבת) באצטדיון המושבה את בני סכנין בתחילתם של ימים לא פשוטים בכלל. ביום שלישי הקבוצה תפגוש את מכבי חיפה, וביום ראשון תשחק מול מכבי תל אביב.

שיתופו של קיזיטו מחר מוטל בספק גדול. בקבוצה עסקו כל השבוע בסוגיית חזרתו של האוגנדי מהר ככל הנתן לאחר ששהה עם נבחרתו ונדרש לחזר למדינתו לאחר המשחקים מול דרום סודאן בכדי לעבור בדיקת קורונה. נכון לבוקר זה, בכפ"ס מקווים שהחלוץ יקבל תשובה שלילית ויטוס לישראל.

עם או בלי קיזיטו, המאמן עמיר תורג'מן יקבל בחזרה לסגל את טום שלח וטריקו גטהון, שנעדרו בשבועות האחרונים, והוא צפוי לערוך שני שינויים בהרכב. אמדו סוקונה אמור למלא ב-11 את מקומו של קיזיטו, ואילו הקפטן עומר פדידה ישוב מהרחקה ישירות להרכב, ככל הנראה במקומו של אור דסה. יהב אפריאט, שהיה הבולט בשחקני כפ"ס במשחק מול ב"ש, ישמור על מקומו ב-11, וכמוהו גם עומר דנינו.

קיזיטו | ברני ארדוב

"התאמנו טוב בשבועיים שהיו. הכנו את עצמנו לקראת סדרת משחקים מאתגרת", התייחס המאמן תורג'מן לשבוע שתחווה קבוצתו. "עברנו בדרך משחק אימון שהיה לא רע מבחינתנו וכעת ארצה לראות התקדמות. יש פה סגל ארוך ומספיק טוב כדי להתמודד עם האתגרים. לכל אחד יש סיכוי לשחק. שכל שחקן יעשה את המקסימום להגיע מוכן ולנצל את ההזדמנות".

לקראת סכנין: "מדובר בקבוצה טובה. הצטרפו אליה לאחרונה שחקנים חדשים, אבל אני מצפה שנמשיך את הדברים הטובים שעשינו, שנגיע מוכנים בכל פרמטר ונעשה את מה שצריך כדי לקחת שלוש נקודות מהמשחק הזה".

גם הבלם טל מכלוף דיבר לקראת המשחק: "אני לא מתעסק בשאלה באיזה כושר מגיעה סכנין ומה מצבה בטבלה. בליגה הזו, כל משחק לגופו ומה שהיה לא רלוונטי. עמיר מכין אותנו היטב ובהתאם ליריבה. זה לא הזמן לחשוב על פערים או מקומות בטבלה. אנחנו מגיעים במגמת שיפור ומקווים להמשיך ביכולת על המגרש וגם ברמה המנטלית. הגבנו בצורה טובה אחרי תוצאות פחות טובות ועכשיו המבחן שלנו הוא לייצר יציבות".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, רז כהן, יהב אפריאט, עומר פדידה, אמדו סוקונה.

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי