פרץ ביקש לא לשחק נגד סקוטלנד, סבוריט בספק

נפצע בנבחרת? קשר מכבי ת"א פנה לרוטנשטיינר שתכנן להרכיב אותו והודיע שסובל מרגישות בשריר. המגן טס לספרד לשהות לצד אשתו ובספק לחדרה (ראשון החל מ-19:45, ספורט1). קנדיל וגלזר עשויים לקבל מנוחה נוספת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שגברה 1:2 על בני סכנין לפני הפגרה, מכבי תל אביב תתארח בנתניה אצל הפועל חדרה (ראשון החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) ותקווה לחבר ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה במסגרת ליגת העל. נכון לרגע זה, מסתמן שהמאמן גאורגיוס דוניס לא יעמיס על השחקנים ששבו מנבחרת ישראל וזאת במטרה לשמור חלק מהם למשחק נגד ויאריאל ביום חמישי.

באשר לדור פרץ, שהתאמן אתמול, נודע כי קשר מכבי תל אביב תוכנן לפתוח בהרכב ישראל נגד סקוטלנד, אך השחקן שוחח עם וילי רוטנשטיינר בבית המלון לפני ההתמודדות והודיע לו שהוא סובל מרגישות בשריר הירך האחורי וחושש שהפציעה תחמיר אם הוא ישחק. המאמן האוסטרי נענה לבקשתו וכזכור מי שעלו במרכז המגרש הם נטע לביא וביברס נאתכו, כשפרץ ישב על הספסל ולא שותף. עדיין לא ברור אם הקשר יהיה כשיר למשחק נגד חדרה.

כמו כן, שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק בראשון הוא אנריק סבוריט. המגן טס אתמול לספרד כדי לשהות לצד אשתו, אשר ילדה בן ראשון לשניים. הוא לא יתאמן ביומיים הקרובים ולא ברור האם ייקח חלק בהתמודדות מול הקבוצה של שרון מימר.

אנריק סבוריט | Eric Alonso/Getty Images

באשר למאור קנדיל ודן גלזר, שחזרו מפציעות והשלימו אתמול גם הם אימון מלא, ההחלטה לגביהם תתקבל רק לאחר האימון המסכם והשניים עשויים לקבל מנוחה נוספת על מנת לאפשר להם להתאושש. לעומת פרץ, קנדיל וגלזר, איתן טיבי, שפתח בהרכב בשני משחקים הנבחרת, ימשיך ב-11 של דוניס לצדו של לואיס הרננדס הספרדי, כשההחלטה האם לעלות במערך של שלושה בלמים תתקבל לקראות המשחק.

איתן טיבי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי