אלטמן מוכן למכבי פ"ת: "אם ננצח – אנחנו יכולים לעוף למעלה"

עומרי אלטמן | אריאל שלום

כוכב הפועל ת"א מתכונן למלאבסים בשבת (14:45, ספורט4). קלינגר: "שעה לא שגרתית". אייזן יפתח במקום בואטנג שבבידוד, האוהדים מתכוונים להגיע בסיום לבלומפילד בכדי להפגין

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הפועל תל אביב רשמה את הניצחון הראשון שלה העונה כשגברה 0:1 על הפועל חדרה. מחר (שבת, החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4) האדומים ינסו להמשיך במומנטום ולחבר ניצחון שני ברציפות, כאשר יארחו את מכבי פתח תקווה של גיא לוזון.

מחאת האוהדים נגד בעלי המועדון, אשר מתנהלת בחודשים האחרונים, נדחתה ולא תתקיים היום בעקבות מזג האוויר הגשום הצפוי. בכל יום שישי בשבועות האחרונים עשרות אוהדים מתאספים במתחם חודורוב ומול הבתים של איציק ושרון ניסנוב בכפר שמריהו ובסביון ומפגינים. מחר, לאחר סיום המשחק בבלומפילד, ישנם אוהדים שמתכננים להגיע כדי למחות.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק מתקיים בשעה לא שגרתית. עשינו את כל ההתאמות הרצויות וההכנות. כמו בכל הקבוצות, גם לנו יש היעדרויות כאלה ואחרות, אבל בהחלט נמצא את הפתרונות כדי לכסות על השחקנים שנעדרים. אנחנו רוצים מאוד להמשיך בקו העלייה ובקו צבירת הנקודות – זו המטרה העליונה מבחינתנו. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה שעשתה כמה תוצאות מאוד יפות השנה. אנחנו בהחלט מוכנים למשחק קשוח, אבל רוצים לצאת עם מלוא הנקודות ולהמשיך את הדרך שלה במעלה הטבלה קדימה".

ניר קלינגר | אריאל שלום

עומרי אלטמן הוסיף: "המשחק מחר חשוב לנו מאוד. אנחנו באיזושהי צומת דרכים. אני חושב שאם ננצח את המשחק הזה אנחנו יכולים לעוף למעלה ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה. אנחנו בסוג של מומנטום עם תיקו וניצחון בשני המשחקים האחרונים ואנחנו רוצים להמשיך את זה. אני חושב שעשינו הכנה מצוינת, הפגרה הייתה טובה. חזרנו אלינו עכשיו שחקנים מהנבחרת, אנחנו מרגישים מצוין ובאים לנצח".

קלינגר קיבל בחזרה את שחקני הנבחרת הצעירה, שי אליאס, דני גרופר ואושר דוידה והחל להתכונן למשחק עם הרכב מלא יותר. הבלם רז שלמה ייעדר לאחר שספג כרטיס אדום מול חדרה, וגם עמנואל בואטנג לא יהיה זמין מכיוון שנמצא בבידוד לאחר ששב מביקור משפחתי בארצו.

המאמן דרש משחקניו המשך מחויבות והשקעה בכל דקות המשחק נגד הקבוצה המהירה של גיא לוזון. רק מחר המאמן יחליט על זהות ה-11 שיעלו בהרכב, כשהכוונה היא שבמקומו של רז שלמה במרכז ההגנה ישחק סיאנדה קולו לצד אדי גוטליב. שי אייזן יחליף את בואטנג. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן השמאלי, בין דני גרופר לדורון ליידנר, וכמו כן, בין שחר הירש ללבאן קוטליה בהתקפה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דורון ליידנר (דני גרופר), שי אייזן, שי אליאס, עומרי אלטמן, רועי זיקרי, אושר דוידה, לבאן קוטליה (שחר הירש).

שי אייזן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי