ק"ש רוצה להמשיך לשמח את איזי: "בקצב הזה, העתיד ורוד"

אחרי פתיחת עונה טובה וניצחון על מכבי פ"ת לפני פגרת הנבחרות, הקבוצה הצפונית תארח את בני יהודה ותקווה להתבסס בצמרת: "המטרה היא לייצר המשכיות". דהן ייעדר, נחמיאס יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה לפני פגרת הנבחרות ושמונה נקודות מתוך 12 אפשריות, קריית שמונה תארח מחר (שבת ב-16:45) את בני יהודה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל ותקווה להמשיך לשמח את הבעלים, איזי שרצקי, שמייחל לעונה טובה אחרי שנים לא פשוטות, כשהמטרה המוצהרת היא העפילה לפלייאוף העליון והתברגות בצמרת הגבוהה.

בניגוד ללא מעט קבוצות ליגת העל שבחרו לערוך משחקי אימון במהלך הפגרה, המאמן קובי רפואה העדיף לוותר על האפשרות וערך אימונים רגילים בהם ניסה לשפר את החיבור בין השחקנים. "אנחנו נראים טוב ולא פחות חשוב – האווירה במועדון מצוינת. המטרה שלנו כרגע היא לייצר המשכיות. אם נמשיך בקצב צבירת הנקודות הנוכחי, העתיד של הקבוצה ורוד", אמרו בבמועדון לקראת המשחק מול בני יהודה.

מבחינה מקצועית, ק"ש תגיע למשחק עם לא מעט בעוית, בעיקר במרכז ההגנה. עידן נחמיאס נפצע במשחק הליגה האחרון והוא יעבור מבחן כשירות, כשבמועדון מקווים שהקפטן יצלח אותו ויעלה בהרכב. באשר לאורי דהן, הבלם נפצע במהלך השבוע במדי הנבחרת הצעירה, לא התאמן עם הקבוצה והוא ככל הנראה ייעדר. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות רפואה הוא אופיר מזרחי שסובל מפציעה בקרסול. זיו מורגן צפוי לפתוח במרכז ההגנה ואילון אמיר בן שמעון יאייש את עמדת המגן השמאלי. בהתקפה ימשיכו יוג'ין אנסה ולוסיו.

לוסיו חוגג | אודי ציטיאט

הרכב משוער, קריית שמונה: דז'יוגאס בארטקוס, דור אלו, זיו מורגן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ'ט), רועי קהת, סאקו טורה, יוג'ין אנסה, לוסיו מרינאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי