מימר לפני מכבי ת"א: "נצטרך לצמצם את פערי הרמות", חטאב יפתח

שרון מימר | אריאל שלום

מאמן הפועל חדרה מוכן לקראת המפגש מול האלופה בראשון: "נצטרך לשחק עם נחישות, אגרסיביות וריכוז במשך כל 90 הדקות". הבלם צפוי לערוך בכורה, מלדג'ה בספק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בליגה שטרם הצליחו לנצח העונה. הקבוצה יצאה לפגרת הנבחרות עם שני הפסדים רצופים ורוצה כמובן לקחת נקודות כמה שיותר מהר כדי לא לשקוע בתחתית, אך ביום ראשון מחכה לה משחק סופר קשה נגד מכבי תל אביב. כל תוצאה פרט לניצחון של האלופה תיחשב להפתעה כמובן.

מאמן הקבוצה, שרון מימר, מנסה לשמור על אופטימיות ואמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק מאוד מאתגר מול קבוצה עוצמתית ואיכותית.  נצטרך לצמצם את פערי הרמות עם נחישות, אגרסיביות, וריכוז במשך כל 90 הדקות כדי לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק. אני בטוח שכל מי שיהיה על המגרש מבין את החשיבות של המשחק וכולם ייתנו מעצמם את המקסימום על מנת להשיג תוצאה טובה".

עוביידה חטאב, אשר חתם בחדרה רק לפני ארבעה ימים, צפוי לערוך בכורה ולעלות בהרכב הראשון בעקבות מכת הפציעות במרכז ההגנה. וויסאם רבאח, כזכור, גמר את העונה, וטל כחילה גם כן נפצע במשחק נגד הפועל תל אביב וייעדר כחודש. יא יא מלדג'ה, שנעדר גם במשחק האחרון, טרם החלים לחלוטין מהפציעה בשרירי הבטן ונמצא בספק למשחק.

עוביידה חטאב
עוביידה חטאב | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי