אטוולד: "אלה שפחות שיחקו, פחות אוהבים את סלובו וברדה"

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה התייחס לקודמיו בתפקיד לקראת המפגש עמם: "שמעתי על התקופה היפה שלהם כאן, הם מצוינים. בית"ר ירושלים זה אחד המועדונים הגדולים כאן, אבל זה לא אומר שהם קבוצה טובה יותר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מכבי נתניה תעמוד בפני המבחן הגדול ביותר שלה עד כה בעונה הנוכחית, כשתתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:45). הבוקר (שישי) דיבר המאמן ריימונד אטוולד על המשחק מול הקבוצה מהבירה והמפגש מול קודמיו בתפקיד: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

"בטח ששמעתי על סלובו ושי ועל התקופה היפה שלהם במכבי נתניה, הם מאמנים מצוינים. הבן של שי שיחק אצלי באקדמיה של מכבי תל אביב, ישבתי ודיברתי איתו יותר מפעם אחת". התייחס אטוולד לשניים. "חלק מהשחקנים כאן אוהבים אותם ואלו ששיחקו פחות בטח יאהבו אותם פחות, בדיוק כמו שאם תשאלו שחקנים ששיחקו אצלי, חלקם יאהבו אותי וחלקם פחות. המשחק פיקנטי לתקשורת ולחלק מהשחקנים עד לשריקת הפתיחה. ברגע שישרקו לפתיחת המשחק, זהו עוד משחק של 11 נגד 11 בו אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, ללא קשר למי מאמן איזו קבוצה".

על חשיבות המשחק: "זה רק המשחק החמישי של העונה, יש עוד דרך ארוכה וזה רק עוד משחק בדרך הנכונה, אם ננצח אותו".

השפעת ההפסד למכבי חיפה במשחק האימון: "להפסיד זה אף פעם לא כיף. נתנו לשחקנים מסוימים את הדקות שחסרות להם על מנת שיהיו בכושר משחק. לפנינו תקופה לא פשוטה של הרבה משחקים ואנחנו צריכים להתכונן לפציעות ועייפות של שחקנים, לכן חשוב לתת כמה שיותר דקות משחק לכולם. ניתחנו את המשחק ודיברנו עליו, אנחנו מצפים דווקא לתגובה חיובית ולהפקת לקחים מההפסד".

שחקני נתניה. יעמדו למבחן נגד בית"ר | דני מרון

היריבה: "בית"ר ירושלים זה אחד המועדונים הגדולים בישראל, אבל זה לא אומר שהם הקבוצה הטובה יותר. מבחינתנו כל יריב הוא קשה וראוי. אנחנו מכינים את עצמנו כל השבוע על מנת להשתפר. השחקנים מרגישים שהם משתפרים משבוע לשבוע, נקווה שזה יביא לנו תוצאות טובות. עוד ננצח משחקים, נפסיד ונעשה תיקו, מדובר בעוד משחק שאנחנו רוצים לנצח".

שגרת האימונים: "האימונים מבוססים על אינטנסיביות והתפתחות. אנחנו מנתחים מה שהיה טוב במשחקים ומנסים שזה יהיה מושלם, מנתחים מה שלא היה טוב ומנסים לשפר. אני מאמן שמנסה לעשות את השחקנים והקבוצה טובים יותר. יש לנו תכנית אינטנסיבית עם מנוחות קצרות וארוכות. לשחקנים היה קשה בהתחלה, אבל למזלי יש לי קפטן עם עבר בבונדסליגה והוא הבהיר לשחקנים כמה זה חשוב בהתפתחות האישית שלהם. כרגע, השחקנים כבר מחכים לרדת לדשא ולהתאמן בכל יום, רואים את השיפור שלהם בכושר האישי שלהם ואני שמח שזו תגובתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי