לוזון: "כל משחק שוויוני בקורונה", קלינגר: "הכרטיס האדום היה הזוי"

לאחר ה-0:0 בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקווה, מאמן המלאבס סיכם: "אין משחק קל בליגה, בעידן הנוכחי הכל מרגיש כמו משחק אימון". מאמן האדומים: "אפשר לראות את השיפור בקבוצה. עייפתי מלעסוק עם שופטים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה לפתח מומנטום אחרי ה-0:1 על הפועל חדרה אך למרות ששיחקה כדורגל טוב סיימה רק בתיקו 0:0 נגד מכבי פתח תקווה במחזור השביעי בליגת העל.

לאחר המשחק, המאמן ניר קלינגר נראה מאוכזב ואמר: "לא היינו מדויקים והחמצנו המון. לדעתי, היינו אמורים לנצח 1:4 את המשחק הזה. בסוף המשחק הייתה גם הרחקה הזויה שאני לא מבין מאיפה היא הגיעה. אין לי ספק שאדי גוטליב הלך לכדור וגם פגע בו. הקבוצה שלנו בשיפור, אבל המשחק היה מאכזב מאוד".

במהלך המשחק אושר דוידה סיפק מבצע אישי אדיר, אך החמיץ מול אריק ינקו: "אפשר לראות שאושר מתקדם מאוד והוא שחקן ברמה גבוהה" המשיך קלינגר. "הוא שחקן צעיר שיכול היה להבקיע את שער העונה העונה הערב. הוא ניסה יותר מדי, במקום לתת פס פשוט לפינה. אמרתי לו שיעשה את בפעם הבאה ושאפו על המהלך".

קלינגר. "מאוכזב. היינו אמורים לנצח 1:4 לדעתי" | אריאל שלום

השיפוט במשחק: "בשבוע שעבר הייתה הרחקה מוצדקת, אבל היום לא. רואים שגוטליב לקח את הכדור וזה היה מיותר. האמת? עייפתי כבר להתעסק עם שופטים. היו לנו בערך 11 מצבים שהכנסנו את הכדורים מהאגפים ולא סיימנו אותם בשער. לפ"ת היה מצב אחד טוב ולא מעבר. הגיע לנו לנצח אבל לא עשינו את הפעולות הנכונות וחבל" סיכם מאמן האדומים.

איאד אבו עביד: "בסך הכל היה לנו משחק טוב, הגענו לחצאי מצבים. אני חושב שעם קצת יותר ריכוז בפס האחרון יכולנו גם לנצח. כולם ראו שיפור ביכולת. אנחנו כרגע סוג של מומנטום חיובי ומשתדלים לשמור על זה. עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק נגד הפועל קריית שמונה, משחק חוץ קשה מאוד".

מן העבר השני, גיא לוזון סיכם: "משחק פושר שלנו. הרמנו קצת את הקצב לקראת הסיום, אבל אני מצפה מהקבוצה שלי להרבה יותר. מה היה חסר? כל מה שאני יגיד ישמע כמו תירוץ. העובדה ששחקנים חזרו מפציעות ולא בכושר מלא משפיעה עלינו, אבל אנחנו עדיים צריכים לשחק יותר טוב".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1017541

על המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים בטדי: "הליגה היא שוויונית מאוד ואין משחק פשוט בה. צריך לבוא בכל משחק ולשחק טוב כדי לשמור את הסיכוי לנצח. כל משחק יכול ללכת לכאן ולכאן. בעידן הקורונה אין בית או חוץ. האווירה בכל המשחקים הם כמו אימון. כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת ביום נתון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי