סילבס: "הרגשה מדהימה". שטרלינג טוען: חזיזה הפנה אצבע משולשת לספסל

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה היה מאושר לאחר ה-1:2 בדרבי: "הייתה לנו תקופה קשה והיינו כ"כ זקוקים לניצחון הזה, אני מודה לשחקנים". המנכ"ל זועם על קשר מכבי חיפה: "גועל נפש ששחקן מתנהג בצורה כזאת". הירוקים מכחישים מנגד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ערב המחזור הפועל חיפה הייתה שקועה בתחתית, בעוד יריבתה השנואה מכבי חיפה הוליכה את הטבלה וטרם הפסידה בליגה,  אך כפי שהקלישאה המפורסמת אומרת – לדרבי חוקים משלו. הערב (שבת) השחקנים באדום העניקו מתנת יום הולדת נפלאה לחיים סילבס שחגג היום 45, כאשר השיגו ניצחון בכורה בליגה ו-1:2 סנסציוני משערים של נס זמיר ולירן סרדל שנתנו מעט אוויר למאמן שיזכה להזדמנות מחודשת מהבעלים יואב כץ.

גם בדלתיים סגורות סיום המשחק לא עבר בשקט. מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג טוען כי קשר מכבי חיפה דולב חזיזה הפנה אצבע משולשת לכיוון השחקנים האדומים לאחר ההפסד הירוק. שטרלינג טען: "גועל נפש ששחקן מתנהג בצורה כזאת".

במכבי חיפה טענו מנגד: "זה שקר. חזיזה שספג קללות מאוהדים שנכנסו ליציע סימן תנועת השתקה ולא כפי שנטען. מאמן השוערים לא אמר ולו מילה. מדובר בעדות מנכ"ל הפועל חיפה שמוכחשת באופן חד משמעי על ידי השניים."

לאחר המשחק, אמר המאמן המאושר חיים סילבס: "מדהים, אני לא יכול לתאר את ההרגשה שאני מרגיש עכשיו. הייתה תקופה קשה לכולנו וידענו שאנחנו זקוקים לניצחון הזה והגענו נגד קבוצה באמת טובה במשחק שכל כך חשוב לאוהדים, היום אני מאושר מאוד ואני באמת מודה לשחקנים האלה שעשו אותי שמח".

רוסלן ברסקי חוגג | מאור אלקסלסי

מה חשבת לפני המשחק: "הדבר החשוב באמת לכולם בקבוצה היה לגבי המשחק בלבד, וזה מה שהתמקדנו בו. אנחנו עובדים במקצוע שתמיד יזיז אותי למקום הזה ואני בנוי לזה. היה את כל הסיבות האפשריות לבוא בטירוף. לפעמים שמים את הכל על המאמן, אבל כולם הרגישו לא טוב. הפעם כל הסיבות התאגדו ביחד, רצינו כל כך לנצח לא משנה נגד מי, בטח כשמדובר בדרבי שחשוב לאוהדים. הגברים האלו שמו את הכל על המגרש".

כבר ביום שלישי יש לכם משחק נגד בני יהודה: "זה מקצוע זה הלוז, אני רוצה שהשחקנים יחגגו. אבל נאסוף את הדברים מהר כדי לתת לנו דרייב חזק קדימה. אחרי שמחקו לנו את הפיגור ולתת גול דקה 90 הראינו שאנחנו מוכנים להכל. ממחר נתכונן למשחק ביום שלישי, כי זה מה שאנחנו צריכים לעשות".

כובש שער הניצחון לירן סרדל הוסיף: "היינו בתקופה לא טובה. גם לפני שיצאנו לסגר גם אחרי שחזרנו. ידענו שניצחון בדרבי יהיה הכי מתוק בעולם. הגיעו גם שחקנים חשובים שעזרו לנו ואני מאמין שחזרנו לליגה בגדול. זה החלום לכבוש בדרבי שלי? כן אנחנו משפחה אדומה זה לא סוד. בנימה זו אני רוצה להקדיש את הניצחון לקהל, אני יודע כמה זה היה חשוב להם וגם לחיים סילבס, שעבר תקופה לא קלה".

לירן סרדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי