יצחק שום יחליט היום אם לפטר את עמיר תורג'מן

יצחק שום
יצחק שום | מאור אלקסלסי

הבעלים מתלבט האם לסיים את ההתקשרות עם המאמן באופן מיידי. שחקנים בקבוצה: "כואב על עמיר". שגיא דרור הסכים לקצץ בשכרו וישאר בקבוצה, סולומון: "נדע איך להרים את עצמנו"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)


לא רגוע בהפועל כפ"ס: כפי שפרסמנו אמש, מעמדו של עמיר תורג'מן שוב על המוקד, כאשר במהלך היום, יחליט הבעלי יצחק שום האם לפטר את המאמן כבר באופן מיידי או להמשיך איתו על הקווים גם במשחקים מול מכבי חיפה ומכבי ת"א, שגם אם ימונה מאמן חדש, הקבוצה לא צפוייה לקחת בהם נקודות.

הקבוצה מהשרון אכזבה גם אתמול, כאשר קיימת ביקורת רבה בעיקר כלפי הזרים ובראשם ג'ורג' פוצ'יבה ואמדו סוקונה, שנמצאים בכושר רע בתקופה האחרונה.

שחקנים בקבוצה, שהתעדכנו  על סוגיית מעמדו של תורג'מן הגיבו לכך אצש לאחר המשחק: "כואב על עמיר, אבל כנראה שהסיטואציה העונה והרצון להיות בפליאוף העליון בכל מחיר, פוגע בו קצת".

עמיר תורג'מן, החלטה על עתידו תתקבל היום | ברני ארדוב

אם לא די במצב המקצועי, בקבוצה יחסרו בשבועות הקרובים את הקפטן עומר פדידה. האחרון, פרק את הכתף והוחלף במהלך המחצית השנייה, כאשר מיד לאחר מכן היא הוחזרה למקומה. בקבוצה יבדקו ביומיים הקרובים את דרך הטיפול. פדידה מצטרף אל הקשר עומר ברמי, שיעבור בדיקת MRI בימים הקרובים כאשר קיים חשש לפגיעה ברצועה הצידית.

בינתיים, מי שנשאר בקבוצה באופן סופי הוא שגיא דרור. הקשר, כבר היה בדרך החוצה לקראת סיום חלון ההעברות אך בשבוע האחרון, הסכים לקצץ בשכרו שהכביד על המועדון וכעת יישאר בסגל וייאבק על מקומו.

"אנחנו מאוד מאוכזבים. עבדנו קשה כל השבוע בהכנות למשחק הזה. ידענו שיהיה משחק לא קל שיהיה בו בעיקר אגרסיביות ומלחמה. שבריר של שנייה הרס לנו את התוכנית" סיכם בסיום המגן השמאלי אביב סולומון. "יש לנו עוד כמה ימים משחק ואנחנו חייבים להרים את עצמנו כי זה המקצוע הזה. נדע איך להרים את עצמנו גם באימונים וגם השחקנים בינינו לבין עצמנו".

עומר פדידה, ייעדר בשבועות הקרובים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי