דאגה בב"ש: ז'וסואה נראה כבוי. אלונה תעזור להביא רכש בינואר?

לאחר ההפסד באשדוד ולקראת לברקוזן, המאמן זעם על השחקנים והפורטוגלי נראה מתוסכל מאוד ומיעט לדבר בסיום. הבעלים הגיעה למשחק ובמועדון מקווים לסיוע נוסף כדי להתחזק בינואר, קלטינס שוב לא שותף ומאוכזב ממעמדו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אם לפני שבוע נשמעו בהפועל באר שבע מעט מאוכזבים מהיכולת שמציגה הקבוצה בליגה, אתמול (שבת) במועדון כבר נשמעו מודאגים מאוד אחרי ה-2:0 למ.ס אשדוד. לראשונה אחרי תקופה ארוכה, נשמעה ביקורת על חלק מהזרים, כשז'וסואה ספג חיצים בעקבות יכולתו.

"משחקן שיכול לעשות מה שהוא רוצה על המגרש, נראה שפתאום מאוד קשה לו. יכול להיות שקבוצות שמו עליו את כל הפוקוס", אמרו בקבוצה. גם השחקן עצמו היה מאוד מתוסכל בסיום ושחקנים העידו כי כמעט לא דיבר בחדר ההלבשה.

חלק מהשחקני הפועל באר שבע חושבים שאבוקסיס צריך לשנות את השיטה, אך אחרים חולקים עליהם בטענה שגם כך משחק ההגנה לא מספיק טוב. אבוקסיס עצמו מעדיף להמשיך באותה שיטה. אלטון אקולטסה נשאר מחוץ לסגל לאחר שאבוקסיס לא רצה לסכן אותו לקראת לברקוזן. "בקצב הזה, אולי נרוויח קצת כסף באירופה, אבל לא נהיה בליגה האיזורית בשנה הבאה", הוסיפו בקבוצה. "כמה פעמים אפשר לחזור על זה שאי אפשר להיות תלויים בשחקן אחד או שניים?".

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | לירון מולדובן

אלונה ברקת שוב הגיעה למשחק אתמול וראתה קבוצה מאכזבת. הכסף שהרוויחה הקבוצה באירופה עדיין לא גורם לה להכריז שהיא לוקחת אחריות ומודיעה על חזרתה, אבל במועדון יש מי שמטיל ספק בכך שבסביבתה טוענים שלא תחזור. "אם היא לא הייתה רוצה להיות חלק, היא לא הייתה מגיעה", אמרו שחקנים בקבוצה. בסיום הסתודדה ברקת עם אסי רחמים וייתכן מאוד שבמועדון יבקשו ממנה לפתוח את הכיס כדי להביא עוד רכש בינואר.

למעשה, במועדון מתכוונים לערוך שינויים בכל מקרה בחלון הקרוב. כפי שפרסמנו עוד לפני סיום החלון, דוד קלטינס לא שותף וספק אם יישאר. אם ימצא קבוצה בחו"ל, באר שבע לא תעמוד בדרכו. "דוד חזק ולא מתכוון להרים ידיים. אם באר שבע לא רוצה אותו, היא תשלם את כל החוזה", אמרו בסביבתו של הקשר. אכזבה מסוימת נרשמה גם מסינטיהו סלליך, שלא מצליח להרים את עצמו בתקופה האחרונה ולשחזר את היכולת מפתיחת העונה. כמו כן, במועדון מקווים שמיגל ויטור יחזור תוך חודש והפציעה לא תהיה ארוכה יותר.

סלליך. לא מצליח להרים את עצמו | לירון מולדובן

"זה המשחק הכי חלש שלנו", אמר אבוקסיס הלילה, לפני שזעם על השחקנים ואמר להם: "המחצית הראשונה פשוט אכזבה". המאמן מתכוון לערוך שיחה עימם בה ידבר איתם על היכולת בליגה. "יוסי הזהיר אותנו משאננות, אין ספק שהפערים בין הליגה לאירופה גדולים. צריכים לעשות שינוי, כי אנחנו רחוקים מאוד מלהיראות טוב", סיכמו בקבוצה.

תומר יוספי הוסיף: "משחק לא טוב שלנו, מחצית ראשונה לא טובה. ספגנו שני שערים וניסינו להרים את עצמנו. זה לא הלך. ממשיכים קדימה, הפנים ללברקוזן".

בנוגע לנבחרת, אבוקסיס ממשיך באותו קו ולא מתכוון להתייחס למועמדותו. גורמים בהתאחדות מנסים לגרום לווילי רוטנשטיינר לקחת את התפקיד. אם אבוקסיס לא ימונה לבסוף, הוא יחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי