כץ החמיא לסילבס, אך מתרכז בבני יהודה. חשש לגבי מצבו של אגאדה

בהפועל חיפה חגגו את ה-1:2 הדרמטי על מכבי חיפה, אבל הבעלים נשמע קצת אחרת: "לא עשינו כלום אם לא ניצחנו את בני יהודה". חשש מהפציעות של גאנם ואגאדה, שטיין התאכזב מאי הכללתו בסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה פרצה עם שריקת הסיום של הדרבי החיפאי, כאשר כל אנשי הפועל חיפה חגגו דקות ארוכות את הניצחון הראשון של העונה, שהגיע דווקא בדמות 1:2 בתוך תוספת הזמן על היריבה העירונית מכבי חיפה.

"זה היה ניצחון של תשוקה", אמרו בהפועל חיפה הלילה, "רצינו יותר ואם הרצון הזה היה ככה בכל משחק אז המצב בטבלה היה אחרת"", אולם דווקא בעלי הקבוצה, יואב כץ, צינן את ההתלהבות: "זה היה ערב שמח, אבל רגעי רק לערב הזה. מבחינתי הראש כבר בבני יהודה – המשחק הזה יותר חשוב לי מהדרבי. כל השחקנים נתנו הכל מול מכבי חיפה, אבל אם לא ננצח את בני יהודה אז לא עשינו הרבה".

מי שזכו למירב המחמאות היו צמד הכובשים לירן סרדל ונס זמיר שנכנס כמחליף והיה מעורב בשני השערים. "אין תסריט יותר טוב שיכולתי לדמיין, משחק עם שער ובישול ועוד בדרבי", אמר זמיר והוסיף, "היינו צריכים את הנקודות האלה בכל מחיר. זה היה מדהים לבשל לחבר כמו סרדל בדקה התשעים. אני שמח לספק מעט רגעי נחת לאוהדים ומקווה להמשיך גם ביום שלישי".

סרדל. הכריע את הדרבי בתוך תוספת הזמן | מאור אלקסלסי

גם המאמן חיים סילבס זכה למחמאות גם על ההכנה במשחק וגם על החילופים שלו ויואב כץ אמר על מאמנו: "ניהול המשחק היה מצוין וגם ההכנה אליו. מגיע קרדיט לחיים סילבס ולצוות המקצועי".

מה שהעיב על הניצחון הייתה הפציעה של החלוץ ויליאם אגאדה, שמירר בבכי כאשר ירד לחדר ההלבשה. החשש כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי ואמור להיבדק. גם החלוץ השני קייס גאנם הוחלף בגלל פציעה ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. החלוץ עדן בן בסט נכלל לראשונה בסגל ואף נכנס כמחליף ואילו רז שטיין כלל לא היה בסגל ולא מן הנמנע שיבקש לעזוב כבר במועד ההעברות של חודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי