אכזבה בבני יהודה: "במזל היה רק 2:0 לפני האדום", דאגה ממצבו של בן שמעון

ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מהיכולת בק"ש עד ההרחקה של אנסה בדקה ה-63: "לא היינו קיימים". חשש שחלוץ סובל מקרע בשריר הירך האחורי, יעבור MRI. מורי ודוס סנטוס צפויים להיעדר גם מול הפועל חיפה בשלישי, פיניש לדין?

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בבני יהודה אחרי ההפסד 2:0 להפועל קריית שמונה אמש (שבת). אחרי שרשם שני ניצחונות בשני משחקיו הראשונים בתפקיד המאמן, ניר ברקוביץ' איבד את המאזן המושלם וקבוצתו הציגה יכולת חלשה מאוד עד שיוג'ין אנסה מהקבוצה של קובי רפואה הורחק בדקה ה-63 ורק לאחר מכן הכתומים נכנסו למשחק.

עד שהגנאי קיבל אדום, המשחק היה חד צדדי לחלוטין והקבוצה פתחה בהלם את ההתמודדות, כאשר לוסיו כבש כבר אחרי דקה אחת בלבד. "במזל זה היה רק 2:0 לפני שהם קיבלו אדום. לא היינו קיימים לפני, היינו רכים. אם ברטקוס לא היה לוקח לליואיץ' שער בטוח דקה אחרי האדום גם היינו חוזרים, אבל לא הפסקנו להחמיץ", אמר שחקן בבני יהודה.

אחרי ה-0:1 על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, בו שלישיית הבלמים המאולתרת של שי מזור, פאדי נג'אר ותאמבי סגס שיחקה נהדר, הפעם זה היה נראה רע. כמעט כל התקפה של ק"ש שהגיעה דרך האמצע הסתיימה במצב מסוכן, וברקוביץ' צפוי לשחק עם שני בלמים במשחק הקרוב כבר ביום שלישי מול הפועל חיפה, שתבוא מעודדת מהניצחון בדרבי החיפאי.

ניב זריהן, מתיאה ליואיץ' | מאור אלקסלסי

זה לא יהיה פשוט, מכיוון שהמאמן צפוי להמשיך ולהחסיר את צמד הבלמים המובילים שלו – דן מורי ואליסון דוס סנטוס. הקפטן עוד עשוי לשחק בסיטואציה מסוימת, בעוד הברזילאי צריך עוד קצת זמן. גם סתיו פיניש ייעדר לאחר שהורחק אתמול לאחר שריקת הסיום מכיוון שסינן קללה לעבר צוות השיפוט, והקשר עשוי לעמוד לדין.

הדאגה הגדולה היא ממצבו של רועי בן שמעון. החלוץ הצעיר סובל כבר זמן מה מרגישות בשריר הירך האחורי, ואתמול הוא מתח אותו לקראת הסיום. החשש הוא שבן שמעון המוכשר סובל מקרע והוא יעבור בדיקת MRI בתקווה לבשורות חיוביות שיגידו שמדובר במתיחה בהמסטרינג בלבד. מהמשחק מול הפועל חיפה גם הוא צפוי להיעדר.

המגן השמאלי הברזילאי, מישאל ראנז'ל, שערך את הופעת הבכורה שלו אמש כשנכנס כמחליף, נמצא בתמונת ההרכב למשחק בשלישי. גם מוחמד גדיר עשוי לקבל מקום ב-11, ובמועדון מקווים לראות את מורי חוזר לכל היותר מול הפועל תל אביב, מולה הכתומים ישחקו ביום שבת ויחתמו שבוע עמוס של שלושה משחקים.

צפו בתקציר המשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי