באשדוד מתמוגגים מהכדורגל של רב"ש ומפנטזים על כרטיס לאירופה

אחרי ה-0:2 על הפועל באר שבע, שביעות רצון בקבוצה מעיר הנמל: "ביכולת הזו, נעמוד ביעדים ואולי אף ניאבק על מקומות 2 עד 4". אזולאי ויחזקאל זכו למחמאות. אוואני לא הורשה לטוס ארצה, ינחת רק מחר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אווירה נהדרת הבוקר (ראשון) במ.ס אשדוד, שגברה 0:2 על הפועל באר שבע ועלתה זמנית למקום השישי בטבלת ליגת העל. במועדון הדרומי התמוגגו בעיקר מהיכולת הגבוהה שהציגה הקבוצה במהלך המחצית הראשונה וציינו כי זה הכדורגל אליו מכוון המאמן רן בן שמעון מאז שמונה בחודש ינואר. "ביכולת המרשימה שהצגנו אתמול, אנחנו נעמוד ביעדים ואולי אפילו ניאבק על מקומות 2 עד 4", הוסיפו בקבוצה.

"ההשקעה של השחקנים גורמת לי להאמין בהם, אני מאמין שנצא לרצף של ניצחונות ונהיה ראויים להתברג בפלייאוף העליון הסיום העונה הסדירה", הבהיר בסיום בן שמעון. שגיב יחזקאל, שכבש מחזור שני ברציפות, הוסיף: "לא היה קל מול באר שבע, אבל אנחנו עובדים על ריכוז ויציבות ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאות. אני רוצה להמשיך להציג את היכולת הזו ולהמשיך להבקיע שערים", סיכם החלוץ.

יחזקאל זכה למחמאות מאנשי המועדון בסיום, כשגם הבלם ננאד צבטקוביץ' והקשר שלומי אזולאי זכו לשבחים על יכולתם הגבוהה. ומה באשר לנושא הרכש? נודע כי בן שמעון כבר החל לבחון מספר שמות של חלוצים, כשהמטרה היא לצרף אחד מהם במהלך חודש ינואר. כזכור, אשדוד רצתה לצרף את צ'יקו אופואדו הניגרי, אך אקס מכבי תל אביב ברח מהארץ ברגע האחרון ושב למולדתו.

מהניצחון על הפועל באר שבע נעדר כידוע בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני, שהגיע לשדה התעופה ללא המסמכים הנדרשים ולא הורשה להמריא לישראל. לעומתו, עזיז באיו עלה האוגדני על טיסה לאתיופיה ומשם המשיך לישראל. אוואני ינחת בארץ רק מחר והוא צפוי לשוב להרכב של בן שמעון כבר ביום רביעי מול מכבי נתניה. בין הקורות ימשיך יואב ג'ראפי שהחליף את רועי משפתי הפצוע וגילה יכולת טובה.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי