בק"ש התמוגגו מההתקפה וזעמו על הרחקת אנסה: "החלטה תמוהה"

שביעות רצון במועדון אחרי שהקבוצה גברה 0:2 על בני יהודה והעפילה למקום הראשון: "איזי ורפואה בנו כאן סגל איכותי". אכזבה מכך שהחלוץ שכבש וספג צהוב שני ייעדר מול הפועל ת"א. ברטקוס זכה למחמאות

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הבוקר (ראשון) בקריית שמונה לאחר שהקבוצה גברה 0:2 על בני יהודה והעפילה למקום הראשון בטבלת ליגת העל. במועדון הצפוני שיבחו את השחקנים על היכולת שהציגו במחצית הראשונה והחמיאו לשוער דז'יוגאס ברטקוס, שהיה שם כשהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים והלכה לאחור ומנע מספר שערים בטוחים. עם זאת, בקבוצה הביעו דאגה מההבדלים בין המחציות ומאחוז ניצול המצבים.

"איזי ורפואה בנו כאן סגל איכותי עם חוליית התקפה הטובות בארץ", התמוגגו הבוקר במועדון. עם זאת, למרות הניצחון והעלייה לפסגת הטבלה, בקריית שמונה הביעו דאגה מסוימת מכך שהקבוצה הרבתה להחמיץ במחצית הראשונה, אותה היא הייתה יכולה וצריכה לסיים ביתרון של ארבעה או חמישה שערים. "אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים. ההחמצות כמעט עלו לנו ביוקר, בדיוק כמו שקרה במשחק נגד הפועל חיפה", סיפרו בקבוצה.

מי שזכה לשבחים הוא אורי דהן, שנפצע בנבחרת הצעירה, עבר מבחן כשירות ממש לפני שריקת הפתיחה והשלים 90 דקות שרטות. על הניצחון העיב הכרטיס האדום שספג החלוץ יוג'ין אנסה, שלא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. "מדובר בהחלטה תמוהה של צוות השיפוט. חבל מאוד. יוג'ין בכושר נהדר והוא ייחסר לנו במשחק הביתי ביום שלישי", תקפו בקבוצה.

יוג'ין אנסה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי