בסביבת מכבי התייחסו להפסד של חיפה: "כבר הכתירו אותה לאלופה"

לפני חדרה (19:45, ספורט1), בסביבת המועדון הצהוב לא נשארו אדישים ל-2:1 של הירוקים בדרבי: "לפני שני משחקים דיברו על עשר הפרש, אנחנו ידענו שזו רק תחילת הדרך". סבוריט התקבל בחום וביקש מדוניס לשחק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שמכבי חיפה הפסידה להפועל חיפה 2:1 בדרבי, מכבי תל אביב תתארח הערב (ראשון החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) אצל הפועל חדרה ותקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות שיוריד זמנית את הפער מהירוקים לנקודה אחת בלבד, כשלקבוצה של ברק בכר יהיה משחק חסר אותו היא תשלים בים שלישי בחוץ מול הפועל כפר סבא (החל מ-19:45, ספורט1).

בסביבת מכבי תל אביב התייחסו הבוקר להפסד המפתיע של הירוקים ואמרו: "רק לפני שני משחקים רבים וטובים בכדורגל הישראלי דיברו על פער של עשר נקודות לטובת מכבי חיפה וכבר הכריעו את זהות האלופה, אנחנו ידענו שזו רק ההתחלה ושהם עוד יאבדו נקודות".

בשורות האלופה לא מקלים בראש בהפועל חדרה וציינו שמדובר בקבוצה איכותית שמיקומה בטבלה אינו תואם את היכולות שלה. במכבי תל אביב נערכים למשחק קשה ומבינים שבדומה לשאר קבוצות הליגה, גם הפועל חדרה תסתגר ותצא למתפרצות ותגיע לתת את המקסימום במטרה לתפוס כותרות על חשבונה.

מבחינה מקצועית, המגן השמאלי אנריק סבוריט שב מביקור קצר בספרד אצל אשתו שילדה את בנו הבכור והבהיר לצוות המקצועי כי הוא נחוש לשחק. באימון שנערך אתמול התקבל השחקן בחום על יד חבריו ואנשי המועדון. באשר לשיטה, על פי האימון המסכם, נראה שדוניס ימשיך עם מערך של שני בלמים ולא מן הנמנע שיבצע שינויים כשביום חמישי מצפה לצהובים משחק ביתי מול ויאריאל החזקה בליגה האירופית.

אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי