בלאגן בהפועל ב"ש: "זו האסיפה הכי קשה מאז שאבוקסיס הגיע"‎

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | לירון מולדובן

יממה לאחר ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד, המאמן לא נשאר חייב וערך אסיפה קשה בה ביקר אישית שחקנים. צדק ספג ביקורת על השער השני, גם וארן ויוספי שהוחלפו במחצית. שחקנים העידו: "מלבד לויטה ובריירו, כולם חטפו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יממה לאחר ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד, המאמן יוסי אבוקסיס ערך היום (ראשון) באימון שנערך אחר הצהריים אסיפה קשה לשחקני הפועל באר שבע וביקר חלק מהשחקנים באופן אישי. שחקנים בקבוצה סיפרו כי "זאת הייתה האסיפה הכי קשה מאז שאבוקסיס מונה למאמן הקבוצה והפעם הראשונה שבה הוא מעיר לשחקנים באופן אישי".

אבוקסיס, שהחל את האסיפה בביקורת על המחצית הראשונה, אמר: "אני מאוד מאוכזב מהמחצית הראשונה, נראינו פשוט רע. אני רוצה שנהיה קבוצה שיותר קשה לשחק נגדה, כשהפסדנו הפסדנו יחד וכשניצחנו ניצחנו יחד, אז כשצריך אני מבקר ואומר בפנים מה אני חושב". 

מיד לאחר מכן הקרין וידאו עם הטעויות ועבר בין השחקנים, כשהוא מציין בפניהם במה כל אחד מהם טעה. שיר צדק ספג מאבוקסיס ביקורת על השער השני, בו לא הצליח לעצור את שגיב יחזקאל. למרות שהשער הראשון הובקע בבעיטה חופשית, אבוקסיס התמקד במהלך שהוביל לעבירה וביקר את משחק ההגנה.

יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

"מלבד לויטה ובריירו, כל השחקנים חטפו", העיד אחד השחקנים לאחר האסיפה. אגב, בקבוצה ציינו כי גם הכוכב, ז'וסואה, ספג ביקורת על האופן בו הוא שיחק. אבוקסיס העיר גם לשני השחקנים שהוחלפו במחצית – אנתוני וארן ותומר יוספי, שלא היו מספיק ניידים במשחק.

אבוקסיס לא מתכוון, לפחות כרגע, לשנות את שיטת שלושת הבלמים. במועדון הגנו על המאמן ואמרו: "לא יכול להיות שנגד סלביה פראג ולאורך כל המוקדמות אף אחד לא ביקר את השיטה ועכשיו הפרשנים מבקרים. זאת השיטה שהביאה אותנו לבתים, מה שיוסי יחליט זה מה שיהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי