"השחקנים בק"ש מבינים שהם במועדון גדול, הגיעו זרים איכותיים"

קשר המוליכה המפתיעה, סמואל בראון, דיבר ב-103FM על השינוי המשמעותי שעברה הקבוצה מהעונה שעברה: "יש לנו חדר הלבשה מגובש ורפואה נותן לנו דגשים בחלק ההגנתי". המטרות: "מכוונים לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה פתחה את העונה בצורה מרשימה למדי עם 11 נקודות מתוך 15 אפשריות, מה שמקנה לה גם את המקום הראשון בטבלה, וכל זאת אחרי שבעונה שעברה ניצלה מירידה רק במחזור הסיום.

מי שסיפר על כך אתמול (ראשון) היה קשר הקבוצה סמואל בראון, שהתראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לניצחון על בני יהודה בשבת: "הגענו למצבים טובים, אבל יכולנו לנצח את המשחק בתוצאה גבוהה יותר, זו נקודה חיובית מאוד בשביל הקבוצה, גם התקפית וגם בצד ההגנתי, זה מצוין שידענו לשמור על רשת נקייה".

בראון המשיך וסיפר על השיפור ביכולת: "קובי רפואה נתן לנו הרבה דגשים במשחק ההגנתי שעוזרים לנו. אנחנו עובדים כקבוצה אחת וכולם רצים אחד בשביל השני".

הקשר התייחס למיקום המפתיע: "אנחנו לא מסתכלים בכלל על הטבלה, זו רק תחילת העונה, הפנים שלנו למשחק מול הפועל תל אביב. אנחנו רוצים לייצר המשכיות ולהמשיך לנצח, מכוונים לפלייאוף העליון".

בראון סיכם את השינוי משנה שעברה: "אני חושב שיש לנו חדר הלבשה מאוד מגובש, הצטרפו אלינו שחקנים ששדרגו אותנו והגיעו זרים איכותיים. בעניין הגישה, השחקנים מבינים שקריית שמונה מועדון גדול ואנחנו עולים לכל משחק כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי".

סמואל בראון
סמואל בראון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי