אכזבה מהחלק הקדמי במכבי ת"א. גלזר: "זה היה המשחק הקשה בקריירה שלי"

הצהובים שמחו מהניצחון על חדרה, אך לא מהיכולת. הקשר דיבר על המפגש מול תמיר: "לא פשוט לשחק נגד אחיך הקטן". וגם: הסיבה לוויכוח בין דוניס לשופט בסיום המשחק, לקראת ויאריאל בחמישי והחוזה החדש של תורג'מן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה אמש (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות הודות ל-0:1 קטן על הפועל חדרה, אשר צמצם את הפער ממכבי חיפה לנקודה אחת בלבד, אבל במועדון מבינים כי היכולת תהיה חייבת להשתפר כדי לשמור על האליפות שנה שלישית ברציפות. לאור הפסדה של מכבי חיפה בדרבי בשבת, במועדון האמינו כי השחקנים יגיעו למשחק בנתניה במוטיבציית שיא, אלא שבפועל הצהובים שוב הציגו משחק אנמי ואיטי שמסתיר את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות.

המאמן גאורגיוס דוניס אמר לאחר הניצחון: "יש לנו לוח זמנים קשוח, עם משחק כל שלושה ימים וכל משחק עבורנו הוא כמו גמר. צריך לנסות לשחק כדורגל טוב יותר ולהשיג תוצאות. חשוב מאוד למצוא יציבות ולהמשיך ולהשתפר כל הזמן".

בסיום המשחק נרשמה תקרית מילולית בין המאמן דוניס לשופט רועי ריינשרייבר, בעקבות החלטות שיפוט מקפחות לכאורה ושליפת כרטיס צהוב למאמן הכושר ששהה לצד שלושה משחקניו בחימום על הקווים – החלטה שלא פורשה נכון על ידי השופט לפי דוניס. עם זאת, מסתמן כי ריינשרייבר לא יציין בדו"ח השיפוט את האירוע בתום המשחק.

גאורגיוס דוניס | אריאל שלום

האכזבה הגדולה במכבי תל אביב הייתה מהחלק הקדמי. אתמול דוניס עלה עם הרכב התקפי שכלל את טל בן חיים, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' ודן ביטון, אך הצהובים נעזרו בשער עצמי של בלם חדרה עוביידה חאטב וכמעט לא אתגרו את רובי לבקוביץ'. לעומתם, שחקן העונה שעברה, דן גלזר ששיחק נגד אחיו הצעיר תמיר, בלט מעל כולם וקיבל את מרב המחמאות. בנוסף אותו מפגש הזכיר לאוהדים הוותיקים נשכחות כשבשנות ה-50 שייע גלזר ממכבי תל אביב פגש את אחיו הצעיר, חיים גלזר, מהפועל תל אביב.

על המפגש מול האח הצעיר סיפר דן גלזר: "מנטלית זה היה המשחק הקשה ביותר בקריירה שלי. לשחק נגד אחי הקטן עם כל רעשי הרקע שהיו סביב המשחק. אני רציתי לעזור למכבי תל אביב ותמיר לקבוצה שלו. כשנגיע לבית ההורים נעביר ביקורת בונה אחד לשני ובהמשך הוא יגיע למשחקים שלי ואני לאלו שלו". 

דן גלזר | אריאל שלום

גלזר הוסיף בהמשך: "אלו משחקים שצריך לשחק בהם עם הלב והנשמה. לחזור למשחק ההגנה הפנטסטי שלנו מהשנה שעברה. אליפות עוברת דרך משחקים קשים של 0:1 מתוק. בהמשך נדע איך להבקיע יותר .עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק נגד ויאריאל ביום חמישי. הם סיימו את המשחק נגד ריאל מדריד בתיקו 1:1 וזה אומר הכול. כל משחק הוא לגופו , ניתן את הדם שלנו כדי להשיג תוצאה טובה".

מבחינה מקצועית, לקראת המשחק הביתי נגד ויאריאל במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי, דוניס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. הבולט שביניהם הוא החזרתו של איתן טיבי להרכב הראשון, במטרה להשיב את שיטת שלושת הבלמים.

צפוי לחזור להרכב. איתן טיבי | אודי ציטיאט

בתוך כך, הבוקר הודיעה מכבי תל אביב על הארכת חוזהו של דור תורג'מן בשלוש שנים נוספות. החלוץ, שחגג את יום הולדתו ה-17 רק בחודש שעבר, כבש בעונה שעברה 19 שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות במדי קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב ונמנה על סגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה – בגמר גביע הטוטו הוא שותף בארבע הדקות האחרונות בניצחון על בני סכנין, במה שהיה תואר ראשון שלו כשחקן בוגרים.

"היום עשיתי את הצעד הראשון שלי בדרך להפוך לשחקן מקצוען במכבי תל אביב", אמר תורג'מן לאתר הרשמי של המועדון, "זוהי רק תחילתה של דרך ארוכה ויש לי עוד הרבה מה ללמוד ולהוכיח. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי ועל האמון של המערכת ביכולות שלי לממש את הפוטנציאל שלי. חובת ההוכחה היא עלי והעבודה הקשה מתחילה עכשיו".

דור תורג'מן
דור תורג'מן | באדיבות מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי