חשש בבית"ר מגל פציעות נוסף. שחקנים: "תארים? שיביאו רכש"

הצרות נמשכות: אחרי נתניה, אוחנה התלונן על רגישות, אדרי נפצע ופלייטר וזרגרי עדיין לא כשירים. הבשורות הטובות: קונטה התאמן. מחמאות לבן חיים ועידן ורד. הבעלים שטס לדובאי טרם מצא משקיעים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

את העונה שעברה סיים רוני לוי עם כרטיס לאירופה. בבית"ר ירושלים יודעים שהסיבה העיקרית לעזיבתו הייתה לא רק ההדחה מהליגה האירופית, שהעניקה לו חוזה שמשה חוגג משלם עד היום, אלא גם היחסים עם הבעלים, שטען כי הקבוצה מסוגלת להרבה יותר ושמע בשיחות סגורות את ההפך. העונה, לפחות ביכולת הנוכחית, קשה לומר האם בית"ר תצליח לשחזר את ההישג ולהגיע לליגה האזורית. הקבוצה לא הבריקה, בלשון המעטה, במהלך ה-1:1 אתמול (ראשון) נגד מכבי נתניה.

בשיחות שנערכו לפני הגעתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שאל חוגג האם הקבוצה מסוגלת לזכות בתארים. השניים הבהירו כי יעשו הכל כדי שזה יקרה, אבל גם הם יודעים שבסגל הנוכחי לבית"ר יהיה קשה לרוץ לאליפות. מצד אחד, עם שחקנים כמו מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר וירדן שועה שהוחתם, היא יכולה לאיים על כרטיס לאירופה. מצד שני, ביכולת הנוכחית של משחק ההגנה, היא נראית רחוקה מאוד משם. אחד השחקנים אמר: "חוגג רוצה תארים? בסגל הזה לא בטוח שזה אפשרי. כולם יכולים לראות מה נקודות התורפה שלנו. צריך עוד רכש ועומק במקומות מסוימים".

חלק מהדברים שעשו דראפיץ' וברדה אתמול דווקא עבדו, כמו ההתלבטות לגבי עמדת המגן השמאלי. ההחלטה לבחור באורי מגבו נפלה רק ביום המשחק, בשעת צהריים. הסיבה: השניים רצו לאזן את המהירות בחלק האחורי, כשטל בן חיים ("הופעה מצוינת, הוכיח שאחרי תקופה ארוכה הוא חשוב לקבוצה", אמרו על הבלם) פתח בהרכב.

מגבו. מצדיק את הקרדיט | ברני ארדוב

זאת לא הפעם הראשונה שמגבו מחזיר לבית"ר עם שער כאשר הוא מקבל הזדמנות בהרכב. שלושה שערים הוא כבש בעונה שעברה כאשר החליף את מקסים גרצ'קין ואתמול הוא עשה זאת שוב. השניים החליטו להמשיך ולקדם צעירים ולכן רועי פדידה הצעיר נכנס לקבל עוד דקות. בית"ר חסרה כמעט מחצית מהסגל שלה אתמול. 

עידן ורד, שבבית"ר היו מרוצים מהיכולת שגילה כחלוץ, עדיין משחק עם כאבים. במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה צפוי ירדן שועה לפתוח בהרכב. אתמול פורסם תמלול מהשיחה של ורד עם האוהדים. כפי שפרסמנו, הקשר יקבל הצעה לשנתיים מהמועדון אך הוא מחזיק גם בהצעה מאפואל ניקוסיה, שנמצאת כמובן בעדיפות שניה. "כל עוד ירצו אותי פה, אני אשאר", רמז להנהלה לקראת הפגישה שתיערך בקרוב. 

ומה מצב שאר הפצועים לקראת המשחק ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה? לירן רוטמן נכנס אתמול כמחליף לאחר שתוצאת בדיקת דם הגיעה גבולית, אך בבדיקה חוזרת התברר כי חלה טעות והוא נכלל בסגל. הוא החליף את שלום אדרי שגם הוא נפצע וייבדק היום, אז יתברר האם הוא כשיר למשחק. לא רק אדרי נפצע אתמול, אלא גם מיכאל אוחנה שהתלונן על רגישות. הקשר היה אמור להיות מוחלף לפני החילוף האחרון שביצע דראפיץ', אך טען כי הוא מרגיש טוב, אולם לאחר החילוף התלונן על רגישות במפשעה. חלאופילו פלייטר ינחת רק ביום חמישי ולא ישחק מול מכבי חיפה. גם אביאל זרגרי ייעדר. לעומתם, אנטואן קונטה, אור זהבי ושי קונסטנטין ערכו אתמול אימון במתכונת מצומצמת. ייתכן מאוד שקונטה יהיו כשיר למשחק ברביעי.

ורד. זכה למחמאות | ברני ארדוב

משה חוגג המריא אתמול לדובאי, אחרי שהטיסה המקורית הייתה אמורה להיערך בערב ראש השנה. על פי ההערכות של מקורבים לעסקה, לחוגג אין עסקה קרובה ביד והוא המריא כדי להיפגש עם מתווכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי