תחושת פספוס בנתניה: "יודעים מה אנחנו שווים"

אטוולד שוחח עם שחקניו בסיום: "לא הבנתי למה הורדתם את הרגל מהגז אחרי 20 דקות, אבל חזרתם לעצמכם". קניקובסקי התייחס לעומס: "הייתה קורונה ואז פגרת נבחרות, אנחנו רק רעבים בשביל לבוא לשחק"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה הגדירו את המשחק אמש (ראשון) נגד בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי כמשחק ההמווה צומת דרכים, אשר יבהיר לאן פניה של הקבוצה מועדות ולפחות לפי חלקים גדולים בו, נתניה נראתה כמי שיכולה להסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצות הליגה, על אף שלא הצליחה לנצח וסיימה בתיקו 1:1.

היהלומים פתחו את המשחק מול האקסים דראפיץ' את ברדה בהתלהבות ורשמו עשרים דקות ראשונות מצויינות, שהסתיימו בשער של גבי קניקובסקי ובעוד החמצה אחת גדולה, אך לאחר מכן הורידו את הרגל מהגז ולא נראו טוב עד סיום המחצית, אז גם ספגו את שער השיוויון. במחצית השנייה, היהלומים חזרו לעצמם ובזכות חילופים טובים וניהול משחק מצויין של המאמן ריימונד אטוולד שזכה למחמאות, אף היו יותר מסוכנים בסיום ויכולים להרגיש מעט פספוס.

"הרגשנו קצת פספוס בגלל הסוף, כי לחצנו חזק וניסינו לנצח, אבל בסה"כ תוצאת התיקו משקפת" סיכם אחד משחקני נתניה. "צריך להמשיך לעבוד, להמשיך להשתפר כי רק זאת הדרך. המשחק שלנו לא הפתיע אותנו כי אנחנו יודעים מה אנחנו שווים".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. "יודעים מה אנחנו שווים" | ברני ארדוב

גם המאמן ריימונד אטוולד ששוב ראה את קבוצתו מראה תנודות ביכולת בין הדקות השונות שוחח עם שחקניו בסיום: "פתחתם טוב ולא הבנתי למה הורדתם את הרגל מהגז אחרי 20 דקות. הפסקנו ללחוץ ונתנו להם להיכנס למשחק. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל במחצית השנייה חזרתם לעצמכם ושוב פעם לחצתם בצורה מצויינת. בסה"כ אני מעודד. נעבוד על מה שצריך לשפר".

"אחרי הגול קצת חזרנו אחורה בלי שום סיבה. במחצית השנייה חזרנו לתוכנית המשחק הרגילה שלנו ונראינו יותר טוב. נצטרך לתקן ברביעי ולעשות את העבודה" סיכם כובש השער גבי קניקובסקי.

על העומס שיכלול שלושה משחקים בשבוע: "הייתה קורונה, ובהמשך גם פגרת, אנחנו רק רעבים בשביל לבוא ולשחק. זה מה שאנחנו נצטרך לעשות, התכוננו טוב ואני מקווה שהכול יהיה בסדר".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי