אפריאט: "מאמין שאפשר להוציא נקודות מול מכבי חיפה". ישראלי בספק

בכפר סבא הוחלט לתת לעמיר תורג'מן לעמוד על הקווים מול הירוקים (שלישי החל מ-19:45, ספורט1) והמאמן אמר לקראת המשחק: "נצטרך לעשות סוויץ' בראש". השוער לא סיים את האימון, גם פוצ'יבה. קיזיטו יפתח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לא רגוע בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד בשבת 1:0 לבני סכנין, כשכאמור סוגיית מעמדו של המאמן עמיר תורג'מן עלתה בשנית ודווקא לאחר שנראה היה שהמאמן יעזוב באופן מיידי, הוא יאמן את הקבוצה גם מחר (שלישי) במשחק החשוב מול מכבי חיפה (19:45, שידור ישיר בספורט1). הקבוצה מהשרון לא כבשה אף שער בשלושת משחקיה האחרונים והשיגה נקודה אחת מתוך תשע.

זה לא סוד שמערכת היחסים בין תורג'מן ליצחק שום לא טובה וקיימות חוסר הסכמות בין הצדדים, כאשר ההערכה היא שמדובר בעניין של זמן, אך במועדון טרם קיבלו את ההחלטה הסופית והמאמן יעמוד על הקווים לפחות במשחק מחר, כשקיים גם סיכוי שאף ידריך את חניכיו ביום ראשון במחזור שלאחר מכן. גם השחקנים עצמם מתעדכנים על הנעשה ולמרות הרצון להגיע לפלייאוף העליון, חלק מהם עדיין חושב שהציפיות המוגזמות עשויות לפגוע בקבוצה. "כולנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אבל לא בטוח שהסגל שיש פה הוא מספיק טוב להעפיל אליו ולעמוד במטרות שהוצבו".

בינתיים, תורג'מן ערך אסיפה לשחקניו על ההפסד לסכנין וסיים אותה עם מסר אחד ברור שניסה שיחלחל לשחקניו: "המשחק מול סכנין הוא היסטוריה, צריך להוציא אותו מהראש ולהתרכז עכשיו רק במשחק מול מכבי חיפה".

שחקני הפועל כפר סבא | דני מרון

זה לא יהיה פשוט כשייאלץ לעשות זאת ללא הקפטן עומר פדידה שפרק את כתפו וייעדר מספר שבועות. בנוסף, למאמן יש כאב ראש גדול שכן גם השוער איתמר ישראלי וגם הקשר האחורי ג'ורג' פוצ'יבה לא סיימו את האימון – אך השני כן צפוי לפתוח. בקישור קיימת התלבטות האם להמשיך עם רז כהן או לפתוח עם טריקו גטהון, כשבמידה ופוצ'יבה לא יהיה כשיר ייתכן ושניהם יפתחו.

מי שיחזור לסגל ואף יפתח הוא החלוץ האוגנדי קיזיטו, שחזר רק בשישי בלילה לישראל ולמרות שנכלל בסגל מול סכנין הוחלט שלא לשתפו. בן רייכרט יפתח מתחתיו, בזמן שאור דסה ומייקל אומו מתחרים על מקום אחד בקישור ההתקפי. כמו כן, ימשיכו להיעדר מהסגל הקשר איתי שור, ששב רק לאחרונה לאימונים לאחר שסיים טירונות צבאית ועומר בראמי שפצוע בברכו.

שחקן ההתקפה יהב אפריאט התייחס למשחק שהיה ולמפגש הקרוב: "המשחק מול סכנין מאחורינו. אנחנו בעיצומה של ליגה ארוכה ולא משחק אחד בלבד. אנחנו חושבים על המפגש הקרוב וחייבים להתרכז רק בו. מכבי חיפה מועדון גדול, הם קבוצה מצוינת, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לצאת עם נקודות. אני מאמין בסגל השחקנים ובקבוצה. סומך על החברים שנגיע מרוכזים ומוכנים ונפגין 110% יכולת ומאמץ. מעצמי אני מצפה להרבה יותר. אני צריך לתת מספרים ולהיות מעורב יותר. אעשה את המאמץ כדי שזה יקרה. אפשר לעשות את זה".

קיזיטו. נמצא בתמונת ההרכב | ברני ארדוב

המאמן עמיר תורג'מן התייחס גם הוא לצמד המשחקים: "אלו משחקים שונים באופיים. אנחנו צריכים לעשות את הסוויצ' בראש ובתחושה. זה לא נעים להפסיד, אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים למפגש עם קבוצה איכותית עם שחקנים טובים. זה משחק אחר, יריבה אחרת ולכן ההכנה שונה. מול סכנין לא היינו במשחק עד הסוף".

על הדגשים אותם צריכה הקבוצה לחזק אמר תורג'מן: "אנחנו צריכים לשפר את החדות בחלק הקדמי. צריכים ריכוז גם בהגנה ובמצבים נייחים, אבל בעיקר בהתקפה. העובדה שאנחנו לא כובשים מקשה עלינו לנצח. אנחנו מגיעים למצבי כיבוש. ננצל אותם וזה יהיה לטובתנו".

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ' (איתמר ישראלי), עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה (טריקו גטהון), רז כהן (טריקו גטהון), בן רייכרט, אור דסה (מייקל אומו), יהב אפריאט, קיזיטו.

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי