אחרי האסיפה של שחר ובכר: הלם במכבי חיפה

גונדסוואי דוניו | מאור אלקסלסי

רגע לפני המשחק נגד הפועל כפ"ס (19:45 בספורט1), במועדון הבהירו: "כולם צריכים להבין שנעשו מהלכים כדי לזכות באליפות, אבל הגישה בדרבי לא הייתה של קבוצה שרוצה לזכות". דוניו יפתח לראשונה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ירדו בהלם ובעצב גדול בשבת האחרונה מהדרבי, בו הפסידו 2:1 להפועל חיפה משער בתוך תוספת הזמן, אבל גם הם לא ציפו לתגובה כל כך חריפה מנשיא המועדון יעקב שחר ומצדו של המאמן ברק בכר – כל זאת בידיעה שכבר הערב לקבוצה מצפה משחק חוץ נגד הפועל כפ"ס (החל מ-19:45 בספורט1).

בכר ערך שיחה נוקבת עם השחקנים ובין השאר אמר להם "לא אקבל שוב משחק כזה". בקבוצה סיפרו כי חלק מהשחקנים היו בהלם מהשיחה, בה נכח גם שחר שהביע חוסר שביעות רצון מהגישה שהציגה הקבוצה.

"כולם צריכים להבין ששחר הביא את בכר כדי לקחת אליפות, אבל בשבת זאת לא הייתה גישה של קבוצה שרוצה לזכות באליפות. כל שחקן צריך להפנים את זה באופן מיידי", אמר גורם במכבי חיפה.

באימון המסכם אתמול בכר בחר שלא לתרגל את ההרכב, במטרה לשמור על דריכות בקרב השחקנים. גם ההוראות הטקטיות יימסרו רק באסיפה המסכמת היום, אולם כבר עתה ברור שהדגשים יהיו בעיקר בצד ההגנתי לאור העובדה שמכבי חיפה סופגת בכל משחק: "זהו מבחן עבור כל השחקנים, לאף אחד אין מקום קבוע בהרכב", אמרו בקבוצה.

דוניו. יעלה להופעת בכורה בהרכב? | אדריאן הרבשטיין

נראה כי חלק מהשינויים שיבצע בכר בהרכב יהיו בחלק האחורי, שם רז מאיר, עופרי ארד וטאלב טוואטחה עשויים לפתוח ב-11 כאשר גם יהב אל עביד ודוניו גודסוואי עשויים לקבל הזדמנות בחלק ההתקפי. גם סתיו נחמני עשוי לקבל הזדמנות מהצוות המקצועי לאחר שכלל לא שותף מול הפועל חיפה.

תקציר ההפסד בדרבי להפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי