שחר ובכר רתחו, שחקנים בחיפה: זו האסיפה הקשה ביותר העונה

המאמן ביקר את חניכיו על הרכות בדרבי ודיבר לקראת כפ"ס (שלישי החל מ-19:45, ספורט1): "צריך להיות מרוכזים 90 דקות". הנשיא הביע את מורת רוחו ודרש לשנות גישה. במועדון מתגעגעים לאשכנזי, ארד יפתח?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"כמו שלא חגגנו יותר מדי את הניצחונות בתחילת העונה, אסור לנו להתאבל גם אחרי הפסד אחד". כך אמרו היום (שני) במכבי חיפה לאחר ההפסד בדרבי ולקראת המשחק מול הפועל כפר סבא, כבר מחר באצטדיון המושבה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1).

במכבי חיפה מנסים להשאיר את הדרבי מאחור וראשי המועדון אף פנו לצוות המקצועי ולשחקנים בבקשה להפסיק להתעסק ב-2:1 הדרמטי ולהגיע ממוקדים למפגש מחר נגד כפ"ס. עם זאת, המאמן ברק בכר אינו אהב בלשון המעטה את הגישה של השחקנים בדרבי וערך אסיפה קשה בה ביקר בחריפות את השחקנים והתייחס לרכות ולטעויות בחלק ההגנתי. לאסיפה הגיע גם יעקב שחר ששוחח עם השחקנים. הנשיא הביע את מורת רוחו מהגישה של השחקנים במהלך ההפסד בדרבי וביקש לשנות את הגישה מול כפר סבא. השחקנים סיפרו כי זו הייתה האסיפה הקשה ביותר מאז שהמאמן מונה.

מבחינה מקצועית, בכר החליט שלא לתרגל את ההרכב לקראת כפר סבא וזאת בגין התלבטויות בנוגע למספר עמדות ורצון להשאיר את כל השחקנים דרוכים עד לפרסום הסגל. בשלב זה נראה כי מרבית השינויים יהיו בחלק האחורי, כשעופרי ארד, רז מאיר וטאלב טוואטחה עשויים לקבל את הקרדיט ב-11.

יעקב שחר | אודי ציטיאט

ברק בכר דיבר על ההפסד בדרבי: "בכל משחק אנחנו לומדים, בעיקר אחרי הפסדים ומשחקים פחות טובים שלנו. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, והדבר הראשון זה האגרסיביות והגישה. בזה נפלנו לצערי. מן הסתם כשמפסידים ונראים ככה אז הביקורת היא לגיטימית וצריך לדעת לקבל אותה. צריך לבוא ולהרים את השחקנים, ואחרי הפסד כזה צריך לבוא בגישה הרבה יותר טובה ולתקן".

מה לא עובד הגנתית: "כשאתה סופג בכל משחק גול אז יש בעיה בהגנה של כל הקבוצה. אנחנו סופגים גולים שאנחנו לא צריכים לספוג ואנחנו צריכים לשפר את זה. הגיע הזמן שנבוא, נעשה הגנה טובה ונהיה מרוכזים 90 דקות ולא רק 80-85 דקות – כי זה לא יספיק".

האם ימשיך במערך של שלושה בלמים או יחזור לשחק עם שני בלמים: "אני חושב שכל משחק זה לגופו. עם שלושה בלמים ניצחנו ברוסטוב והובלנו 0:2 על מכבי תל אביב. אנחנו עושים את ההתאמה לפני כל משחק".

בנושא אחר: במועדון הודו כי חסרונו של יובל אשכנזי מורגש מאוד והם מייחלים לחזרתו, בתקווה שיוכל לסייע גם לחלק ההתקפי. בחיפה ציינו כי חל שיפור במצבו של הקשר, אך הוא עדיין לא שב לכשירות מלאה וטרם הוחלט האם לכלול אותו בסגל מול כפר סבא או להמתין ולשלב אותו במחזור הבא מול בית"ר ירושלים.

"מעבר לרוקאביצה ושרי, ליובל הייתה השפעה גדולה בהתקפה בעונה שעברה וזה חסר לנו", סיפרו במועדון. יש לציין שגם העונה, למרות שמיעט לשחק, שני הבישולים של אשכנזי בליגה מציבים אותו בפסגת טבלת מלך הבישולים בקבוצה.

אשכנזי. מלך הבישולים של הירוקים העונה בליגה | אודי ציטיאט

הרכב משוער, מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד (עאיד חבשי), טאלב טוואטחה (סאן מנחם), נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס (מאור לוי), דולב חזיזה (איהב אל עביד), צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי