צפו בתקציר: מכבי חיפה נכנעה 3:2 לכפר סבא

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום
עופרי ארד , בוגדאן פלאניץ' עופרי ארד , בוגדאן פלאניץ' | אריאל שלום
יעקב שחר יעקב שחר | אריאל שלום
קיזיטו קיזיטו | אריאל שלום
ברק בכר ברק בכר | אריאל שלום
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום
מייקל אומו , חסה רודריגס מייקל אומו , חסה רודריגס | אריאל שלום

מטורף: הירוקים ירדו למחצית הראשונה ביתרון 0:1, אך הקבוצה של עמיר תורג'מן חזרה מההפסקה בטירוף וכבשה שלושה שערים תוך 20 דקות. צמד לקיזיטו, עצמי לארד. רוקאביצה החמיץ פנדל וצימק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

משחקי ההשלמה של המחזור החמישי בליגת העל נפתחו הערב (שלישי) עם הניצחון של הפועל חיפה על בני יהודה, המשיכו עם קריית שמונה שגברה על הפועל תל אביב ונשארה בלתי מנוצחת, אך את הדרמה הגדולה של הערב, והמשחק המרכזי, קיבלנו במושבה, כשמכבי חיפה התארחה אצל הפועל כפר סבא לאחר ההפסד המפתיע בדרבי.

לאחר אסיפה קשה אמש באימון, בנוכחות יעקב שחר, המאמן ברק בכר קיווה לראות את קבוצתו חוזרת למסלול הניצחונות על חשבון היריבה 'החלשה', ובמשך 45 דקות, זה בהחלט היה נראה כך. בדקה ה-22, עופרי ארד שחזר להרכב, העלה את הירוקים ליתרון לאחר שקיבל כדור גאוני ברחבה מדולב חזיזה וכבש את הראשון. בדקה ה-37, נטע לביא הוכשל ברחבה, ניקיטה רוקאביצה ניגש לנקודה הלבנה אך מתן זלמנוביץ' עצר את הכדור ואת הריבאונד. הבליץ' של הירוקים נמשך עד לסיום המחצית, אך זלמנוביץ' הציל את קבוצתו ממבוכה לאחר מחצית חלשה.

למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת, וקוראים לה הפועל כפר סבא. עמיר תורג'מן, שהגיע למשחק עם חרב הפיטורים על הצוואר, העלה מהספסל מייקל אומו וטריקו גטהון שהביאו את השינוי באופן מיידי. בדקה ה-48, קיזיטו קיבל כדור מצויין ממייקל אומו, התנער בקלות יתרה מההגנה החיפאית, בעט כדור חלש שפגע בגלזר וניתז לגופו בדרך לרשת של חיפה. 1:1. שלוש דקות לאחר מכן, קיזיטו שלח כדור עומק מסוכן, עופרי ארד ניסה להרחיק את הכדור בגלישה, אך דחק את הכדור לרשת של גלזר. מהפך מטורף. 1:2 לכפר סבא!

בדקה ה-70, קיזיטו שוב התעלל בהגנת הירוקים, עבר בקלות את אבו פאני והוכשל ע"י בוגדאן פלאניץ'. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, ולמרות שבדיקת VAR לא קבעה באופן חד משמעי האם השריטה הייתה נכונה, שניר לוי דבק בהחלטה המקורית, קיזיטו ניגש לנקודה הלבנה והכניע את גלזר שוב. 1:3 להפועל כפר סבא!

רגע לפני הסיום, ניקיטה רוקאביצה צימק ל-3:2 לאחר ריפיון בהגנת המארחת בתוספת הזמן, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. מכבי חיפה מובכת במושבה, הפועל כפר סבא משיגה ניצחון 2:3 חשוב ויוקרתי.

הפסד שני ברציפות לקבוצה של ברק בכר שיורדת למקום הרביעי בטבלה בפער של ארבע נקודות מקריית שמונה המוליכה, ורק נקודה אחת מעל מכבי תל אביב. מנגד, כפר סבא מטפסת למקום השישי עם 10 נקודות לאחר שבעה משחקים.

בחרו את שחקן המחזור של אלקטרה וספורט1 ותוכלו לזכות בפרס מפנק

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום
בן רייכרט | אריאל שלום
שחקני מכבי חיפה | אריאל שלום

מהלך המשחק

השופט שניר לוי שורק, והמשחק במושבה יוצא לדרך! מצב ראשון לירוקים בדקה הראשונה של המשחק. כדור חופשי שטוח של חזיזה עבר בין כולם ומצא את הראש של נטע לביא, שנגח את הכדור ופספס את המסגרת. בדקה החמישית, מלך השערים, ניקיטה רוקאביצה הגיע למצב ראשון מסוכן במשחק. החלוץ זיהה טעות בהגנת כפר סבא, השתלט על הכדור ודהר לעבר השער, אך בניסיון להקפיץ את הכדור מעל השוער פספס את הקורה בסנטימטרים ספורים! החמצה לא אופיינית לרוקאביצה.

עמיר תורג'מן. משחק גורלי למאמן כפר סבא | אריאל שלום
דולב חזיזה | אריאל שלום

אחרי 15 דקות של כדורגל, מכבי חיפה משתלטת על המשחק. בדקה ה-16, דולב חזיזה השתחרר מצוין מהשמירה באגף השמאלי, הרים כדור ושוב מצא את נטע לביא, שנגח את הכדור לפינה הימנית אך שוב פספס את המסגרת.

בדקה ה-22, אחרי דקות טובות של האורחת, הגיע השער. הרמה אדירה של דולב חזיזה מצד שמאל מצאה את עופרי ארד, שמצא את עצמו חופשי לגמרי ברחבה ובעט את הכדור בקלות לרשת חשופה. 0:1 למכבי חיפה, הבלם הצעיר חוזר להרכב בסערה!

עופרי ארד | אריאל שלום
שחקני מכבי חיפה חוגגים | אריאל שלום

חצי שעה של כדורגל מאחורינו, יתרון מוצדק של מכבי חיפה שממשיכה לסכן את השער של זלמנוביץ'. קצב אדיר בסמי עופר. בדקה ה-37, נטע לביא הוכשל והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רוקאביצה ניגש לבעיטה, בעט שטוח לפינה השמאלית ומתן זלמנוביץ' הדף. רודריגס קפץ על הריבאונד אך זלמנוביץ' שוב הדף. חזיזה קיבל עוד הזדמנות מחוץ לרחבה ושלח בעיטה אדירה אך פספס את המסגרת. עדיין 0:1 למכבי חיפה.

סיום המחצית הראשונה במושבה. שליטה אבסולוטית למכבי חיפה, הפועל כפר סבא צריכה להודות לרוקאביצה וזלמנוביץ' על הפיגור הקטן.

מתן זלמנוביץ'. הציל את כפר סבא מתבוסה במחצית הראשונה | אריאל שלום

מחצית שנייה

המחצית השנייה יוצאת לדרך במושבה, טאלב טוואטחה מוחלף בסאן מנחם, חילוף כפול גם בכפר סבא, כשטריקו גטהון ומייקל אומו נכנסים במקומם של רז כהן ויהב אפריאט. דרמה ענקית בדקה ה-48, כדור עומק מצוין של מייקל אומו מצא את קיזיטו, שהתנער מהגנת הירוקים וממרחק אפס בעט כדור שפגע בגלזר, חזר אליו והתגלגל לרשת. המשחק נעצר, ולאחר בדיקת VAR, השופט קבע – שער חוקי! הפועל כפר סבא חוזרת למשחק, 1:1 במושבה.

מהפך מטורף במושבה! ההגנה החלשה של ברק בכר שוב נחשפת. עופרי ארד ניסה להרחיק כדור עומק מסוכן של קיזיטו בגלישה, אך דחק את הכדור לרשת של קבוצתו. הפועל כפר סבא עולה ליתרון 1:2 על מכבי חיפה בתוך ארבע דקות.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום

מכבי חיפה לא עלתה למחצית השנייה, אחרת, אין דרך להסביר את מה שקורה על כר הדשא במושבה. בדקה ה-58, כדור חופשי על קצה הרחבה נשרק לזכות המארחת. מייקל אומו ניגש לבעיטה וסובב כדור אדיר למשקוף. ברק בכר עורך חילוף נוסף בדקה ה-63. יהאב אל עביד (אלשיך) נכנס למשחק, חסה רודריגס מפנה את מקומו.

בדקה ה-66, קיזיטו שוב התעלל בהגנה של מכבי חיפה, עבר בקלות את אבו פאני והוכשל ע"י בוגדאן פלאניץ'. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אך נקרא לבדיקת VAR. לאחר בדיקה במסך, שניר לוי החליט להישאר עם ההחלטה המקורית, קיזיטו ניגש לנקודה הלבנה, בעט בעיטה שטוחה לפינה הימנית בעוד גלזר זינק שמאלה. 1:3 להפועל כפר סבא! מחצית שנייה פשוט מטורפת!

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אריאל שלום
קיזיטו. מופע במחצית השנייה | אריאל שלום

עמוק בתוספת הזמן, ניקיטה רוקאביצה קיבל כדור עומק מצוין והצליח להכניע את זלמנוביץ' הפעם באחד על אחד, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. 2:3 מדהים להפועל כפר סבא על מכבי חיפה בסיום.

ענו על החידה השבועית ותוכלו לזכות בפרס מפנק

הרכבים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר (טימו מוזי), בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, טאלב טוואטחה (סאן מנחם), נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס (יהאב אל עביד), דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, רז כהן (טריקו גטהון), בן רייכרט (מאור ג'רסי), אור דסה (שגיא דרור), יהב אפריאט, קיזיטו (אמאדו סוקונה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי