"ז'וסואה חשב שהוא חסין, ביטון עשה טובה לכולנו"

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

שחקנים בבאר שבע תקפו את הפורטוגלי, שיעבור ועדת משמעת ועלול להיענש בחומרה, אך לא ישוחרר: "עמית לא יצא פראייר והחזיר לו". ספורי חתם באופן רשמי על חוזה מקוצץ, אקולטסה יערוך טיפול אישי כדי לזרז את ההחלמה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

סוער בהפועל באר שבע. בדיוק ביום שבו הקבוצה ציינה ארבע שנים לניצחון ההיסטורי על אינטר, הגיעה התקרית המפתיעה באימון הבוקר, בה ז'וסואה שוב גנב את הכותרות כשפתח בעימות פיזי עם עמית ביטון והושעה מהקבוצה עד לוועדת המשמעת ביום שישי, ולכן יפסיד את המשחק החשוב נגד באייר לברקוזן ביום חמישי בליגה האירופית. (21:55 בערוץ ספורט2)

לאחר התקרית, שחקנים בבאר שבע חשפו לספורט1 את שרשרת האירועים באימון הסוער בבית האדום: "היה משחקון 11 על 11, ז'וסואה תופקד כחלוץ שני והיה ככל הנראה אמור לפתוח בתפקיד הזה בגרמניה. הוא נצמד לעמית ביטון, מסרו לו כדור ועמית לחץ אותו. ספק אם היה פאול. הוא קם, התחיל לקלל את עמית וצעק לו 'בן ז***, מה אתה חושב שאתה עושה?'. המשפט שלו אומר הכל, הוא כנראה חשב שהוא חסין ואסור לגעת בו. הוא ניסה להרביץ לעמית, אבל מעבר לדחיפה הוא לא הצליח. הוא ניסה להיצמד אליו, אבל עמית לא יצא פראייר והחזיר לו. עמית עשה טובה לכולנו". 

לאחר התקרית, עשר דקות לסיום האימון, אבוקסיס הוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, כדי לעדכן את מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, שנמצא בגרמניה. בשלב זה, במועדון טוענים כי אין כל כוונה לשחרר את השחקן באופן מיידי. יחד עם זאת, נראה כי הוא ייקנס, יתנצל ויובהר לו כי התנהלות דומה תוביל לסקנציות חמורות יותר מצד המועדון. חשוב לציין: לקשר אין בחוזה סעיף התנהגות, אבל במועדון הבהירו כי "בכל חוזה מופיע קוד אתי, ולפיו צריך להתנהל".

פרט לז'וסואה שיפספס את המשחק הגדול בגרמניה, גם אלטון אקולטסה שנשאר בארץ יערוך מחר טיפול אישי כדי לזרז את ההחלמה. רמזי ספורי, שנשאר בארץ בשל פציעה, חתם היום באופן רשמי על חוזה מקוצץ לעונה הקרובה עם קיצוץ של 38 אחוז משכרו. (כפי שפורסם לראשונה בספורט1) הקשר קיבל מכה יבשה בברך, שהתנפחה. ויחכה לעבור טיפול כאשר הקבוצה תחזור לארץ ביום שישי.

ביטון: "ז'וסואה היה בן בית אצלנו. שיתבייש. כשנדלק לו הפיוז, הוא משתולל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי