הפועל ב"ש השעתה את ז'וסואה, שלא ייצא למשחק בלברקוזן

לא שקט בבירת הנגב: הקשר דחף את עמית ביטון באימון ולא ימריא עם הקבוצה למשחק בגרמניה (חמישי, 21:55 בספורט2), בנוסף צפוי לקנס בוועדת המשמעת. גם אקולטסה וספורי יישארו בארץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי האסיפה הקשה שערך יוסי אבוקסיס לשחקני הפועל באר שבע, הבוקר (שלישי) האווירה התחממה עוד יותר ואימון הבוקר הסתיים עם בשורה לא קלה לעיכול עבור אוהדי הקבוצה: ז'וסואה, הכוכב של יוסי אבוקסיס, הושעה עד הודעה חדשה ולא ייצא עם הקבוצה לגרמניה למשחק נגד לברקוזן ביום חמישי (החל מ-21:55 בספורט2).

הסיבה להשעיה היא עימות בין ז'וסואה לעמית ביטון, אירוע שהתרחש במהלך משחקון פנימי שערך אבוקסיס. במהלך המשחקון השניים החלו להתווכח, אלא שבעיצומו של העימות התקרב ז'וסואה לביטון ודחף אותו. השחקנים העידו כי התקרית הסתיימה מיד לאחר שהפרידו בין הניצים, אולם לא לפני שהפורטוגלי גם סינן "בן *ונה" ומספר מילים לעבר הבלם.

אחד השחקנים סיפר לספורט1 הבוקר: "אירוע לא ראוי ולא מכובד. עמית רק חזר לאימונים אחרי פציעה ולא היה שום דבר מעבר. ז'וס ניגש אליו, קילל אותו ואז דחף אותו. זה היה קרוב מאוד להסתיים ביותר מזה, אבל היו שם שחקנים שהפרידו". גורם במועדון הוסיף: "הוא יישאר בארץ למען יראו וייראו. בענייני משמעת, אין אצלנו יוצאים מן הכלל".

לאחר האימון עדכן אבוקסיס את אסי רחמים, השוהה בגרמניה, בפרטים. השניים החליטו כי הקשר יישאר בארץ וביום שישי, עם חזרת הקבוצה ארצה, יעמוד לוועדת משמעת פנימית בה הוא צפוי להיקנס. עוד אפשרות שנשקלת: השעיה ממשחק הליגה הקרוב, ביום שני נגד הפועל חיפה.

ז'וסואה | דני מרון

בנוסף לז'וסואה, שחקנים נוספים שיישארו בארץ ולא יוכלו לסייע לקבוצה בלברקוזן הם אלטון אקולטסה ורמזי ספורי. ההולנדי, שכיכב נגד לברקוזן במשחק הקודם, חש הבוקר באימון כאבים ברגלו והודיע לאבוקסיס שהוא לא מסוגל לשחק. לאחר התייעצות, הוחלט שיישאר בארץ וכך קרה גם עם רמזי ספורי, שספג הבוקר באימון מכה יבשה בברך, אך היא התנפחה לו ועל כן הוחלט שלא לסכנו.

אבוקסיס טרם פרסם את הסגל שייצא למשחק, אבל כבר עתה ברור שז'וסואה, אקולטסה וספורי יישארו בארץ יחד עם מיגל ויטור ועמית ביטון הפצועים. מה שכן די ברור לשחקנים הוא המערך בו אבוקסיס צפוי לעלות, לאור הרמז העבה שהעביר לשחקניו: "הגענו לשלב הבתים במערך הזה, הוא עבד מול סלביה פראג, כך שאין סיבה לשנות אותו".

כבר במשחק הראשון הבהיר המאמן לשחקנים כי לברקוזן קבוצה חזקה משאר הקבוצות בבית. "קשה לפנטז על הפתעה", אמרו בבאר שבע לקראת הטיסה לגרמניה. "היכולת הנוכחית לא מספיקה כדי לנצח את אשדוד. נקווה שהדברים ייראו אחרת במשחק בגרמניה. צריכים להביא את כל הכוחות למשחק אחד".

אקולטסה במפגש הקודם נגד לברקוזן. גם הוא ייעדר בגרמניה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי