ממשיכה במומנטום: צפו ב-1:2 של הפועל חיפה על בני יהודה

הקבוצה של חיים סילבס ניצלה את התנופה מהניצחון בדרבי והנחילו לניר ברקוביץ' ושחקניו הפסד שני רצוף. קייס גאנם, ונס זמיר בשער גדול, הכריעו. ניב זריהן רק צימק

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול והדרמטי בדרבי, הפועל חיפה המשיכה הערב (שלישי) במומנטום המצוין שלה ורשמה את ניצחונה השני העונה בליגת העל, לאחר שגברה 1:2 על בני יהודה באצטדיון סמי עופר ובזכות שלוש הנקודות, התרחקה מתחתית הטבלה. עבור ניר ברקוביץ' ושחקניו מדובר בהפסד שני ברציפות, שמנע מהם לעקוף את קריית שמונה ומכבי נתניה, אשר ניצבות בשני המקומות הראשונים באופן זמני. אם לא די בכך, לצרות של בני יהודה נוספה גם פציעה של מייקל ראנז'ל, שהוחלף בדקה ה-63.

כבר בדקה השישית התרחש אירוע שנוי במחלוקת, כאשר קייס גאנם הוכשל ברחבה על ידי השוער עומר ניראון, אך השופט עידן לייבה קבע שהחלוץ היה בעמדת נבדל כשקיבל את הכדור ולא שרק לפנדל, זאת מבלי לבדוק את המהלך במצלמות, דבר שככל הנראה היה מוביל אותו למסקנה כי הקבוצה המארחת זכאית לבעיטת עונשין.

רק אחרי 67 דקות הגיע השער הראשון במשחק, אך מאותו רגע קיבלנו בליץ מצד שתי הקבוצות: דור מלול מצא את סער פדידה, שהעביר מסירת רוחב לגאנם והחלוץ בעט פנימה מקרוב כדי לכבוש את שערו הראשון בהפועל חיפה. שלוש דקות חלפו והיתרון הוכפל – בעיטה של עידו שחר נבלמה והכדור הגיע לנס זמיר, שהטעה יפה שני שומרים ושלח את זה לפינה הרחוקה, בדרך ל-0:2 לאדומים-שחורים. בדקה ה-73, הרחקה לא טובה של מיקי סירושטיין אפשרה למתיאה ליואיץ' לבשל לניב זריהן, שבעט מ-20 לקורה ופנימה וצימק ל-2:1. עם זאת, השער לא הספיק לבני יהודה, שלא הצליחה להשיג את השוויון ויצאה מסמי עופר בידיים ריקות.

הכתומים ינסו להתאושש בשבת הקרובה, אז יארחו את הפועל תל אביב במסגרת המחזור השמיני (19:35, שידור ישיר בספורט1). הפועל חיפה, מצדה, תקווה להמשיך ברצף הניצחונות כשתצא למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע הלחוצה.

שער ענק לנס זמיר | אדריאן הרבשטיין
הפסד שני רצוף. שחקני בני יהודה מאוכזבים | אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, בן והבה, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, נס זמיר, קייס גאנם.

בני יהודה: עומר ניראון, עמית כהן, דן מורי, תאמבי סגס, מייקל ראנז'ל, סתיו פיניש, שי מזור, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גדיר.

המומנטום נמשך. שחקני הפועל חיפה חוגגים | אדריאן הרבשטיין
סילבס חוגג עם הצוות. לא מזמן עוד דיברו על מעמדו |

עמית כהן. רצף שלילי לקבוצה שלו | אדריאן הרבשטיין
ראנז'ל. בבני יהודה יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי