ק"ש בחלום: "אולי איזי יביא רכש ונילחם על אליפות כמו ב-2012"

בצפון חגגו את ה-0:1 על הפועל ת"א: "אם ביום כזה הצלחנו להשיג את הנקודות - אנחנו בדרך הנכונה", אמרו במועדון שם חולמים לשחזר את ההיסטוריה. שכר זכה לשבחים: "נתן לנו פוש אדיר". החלוץ: רוצים להיות בצמרת

(גודל טקסט)

גם בחלומות הכי ורודים שלהם לא ציפו בהפועל קריית שמונה להשתלט על פסגת ליגת העל בחלוף שישה מחזורים. הקבוצה מהצפון, שניצחה אתמול (שלישי) 0:1 את הפועל תל אביב בביתה, היא הקבוצה היחידה העונה שטרם הפסידה. זה היה משחק שלישי ברציפות בו הקבוצה מנצחת מבלי לספוג.

במועדון שיבחו את עבודתו של המאמן קובי רפואה ואת שותפיו לצוות המקצועי על הבנייה מחדש בקיץ האחרון. "יש כאן סגל איכותי, כל שחקן יודע אטת מקומו וגם הספסל שלנו נותן את כל מה שיש לו העונה", אמרו בקבוצה.

דווקא העובדה כי הקבוצה ניצחה אתמול במשחק מאוד בינוני שלה בו לא הרבתה לסכן את השער, אם בכלל, גורמת לאופטימיות בקרב המועדון. " אם ביום לא טוב ניצחנו – זה אומר שאנחנו בדרך הנכונה. אולי הניצחונות ייתנו עוד תיאבון לאיזי שרצקי שייחזק את הקבוצה בינואר בכדי לחלום על עונת האליפות", אמרו בצפון שם אולי חולמים בחדרי חדרים על שחזור העונה הענקית וההיסטורית ב-2011/12.

קובי רפואה חוגג | דני מרון

מוחמד שכר, שעלה מהספסל והיה מעורב בשער העצמי של שי אייזן, זכה לשבחים. שכר שבלט בעונה שעברה החל את העונה הזו מאוחר בשל פציעה וכמעט עזב, אך לאחר שלא מצא קבוצה אחרת הוא המשיך במועדון וחזר לרוטציה של רפואה. המאמן הבהיר לו בשבועות האחרונים כי כל עוד הוא שחקן סגל הוא יקבל הזדמנות כמו כל אחד אחר. מעבר לכך ציינו בקבוצה את התלהבותו הרבה והריצה הבלתי פוסקת שלו.

"שכר חזר מפציעה לא פשוטה ונתן לנו פוש אדיר במחצית השנייה. יש לצוות המקצועי כאב ראש רציני לקראת המשחק הבא", אמרו במועדון.

לאחר המשחק אמר שכר עצמו: "אנחנו מאוד שמחים כי ידענו שניצחון ישאיר אותנו במקום הראשון. נקווה שנהיה בצמרת כל העונה". על המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה אמר החלוץ: "שלושה משחקים בשבוע זה מעייף, אבל הצוות עושה הכל כדי שנהיה מוכנים. יש לנו ארבעה ימים להתכונן ונהיה מוכנים". יוג'ין אנסה שהחמיץ את המשחק אמש בגלל הרחקה, צפוי לחזור להרכב.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1018379

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי