שלושער אדיר לאודה, 0:4 לחדרה על סכנין בבכורה של כיאל

אחרי שלושה הפסדים רצופים לשרון מימר ושחקניו, החלוץ התפוצץ בקרב התחתית, השיג לקבוצתו שלוש נקודות יקרות והוריד את החבורה של ניסו אביטן למקום האחרון בליגת העל. אסי גומה הוסיף את הרביעי

(גודל טקסט)

כמה חיכו בהפועל חדרה לניצחון הבכורה בעונת 2020/21. הערב (רביעי) החבורה של שרון מימר סוף סוף השיגה אותו, ועשתה זאת בסטייל עם 0:4 מוחץ על בני סכנין בקרב התחתית בין הקבוצות. חדרה עצרה רצף של שלושה הפסדים והורידה את העולה החדשה, שדווקא הגיעה במומנטום חיובי אחרי ה-0:1 על כפר סבא בשבת, למקום האחרון בטבלת ליגת העל.

הכוכב הגדול של הערב היה אודה מרשל. החלוץ הניגרי בן ה-28 שבר בצורת של ארבעה מחזורים והתפוצץ עם שלושער מול הקבוצה מהמגזר. כבר בדקה השביעית העלה מרשל את חדרה ליתרון, ובהמשך הוסיף צמד בזק בדקות 55 ו-57, כדי לסגור עניין כשנותרה יותר מחצי שעה לשחק. ארבע דקות לסיום הזמן החוקי, אסי גומה הוסיף שער משלו והשלים את הרביעייה של המארחת.

רק שני שערים כבשה הפועל חדרה בארבעת המשחקים הקודמים שלה בליגה, וכעת היא תקווה כי ההתפוצצות הערב תעזור לה לייצר מומנטום חיובי ולטפס בטבלה. בשבת יחכה לה משחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה. מנגד, בני סכנין תנסה להתאושש מהמפלה הכואבת במשחק ביתי נגד מ.ס. אשדוד.

שחררו לחץ. מרשל ומימר חוגגים שער | שלומי גבאי
ניצחון בכורה. שחקני חדרה חוגגים |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי