הלם בנתניה: "לא היינו צריכים להתפרק, חבל"

היהלומים הושפלו באשדוד: "אי אפשר להסביר מה קרה אחרי הגול הראשון". עזרא: "אף אחד לא אוהב להפסיד ככה". ואן דר קאפ סובל מקלקול קיבה, בקבוצה מקווים שיהיה כשיר לק"ש. אשכנזי יעבור צילום בסוף השבוע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עד כה העונה, מכבי נתניה הייתה מהמרעננות הרשמיות בליגת העל, אלא שאמש (רביעי) ספגו היהלומים תבוסה לא צפויה, 4:0 למ.ס. אשדוד, תוצאה שהתקבלה בהלם רב בקרב היהלומים. הקבוצה של ריימונד אטוולד, ששוחח בסיום עם שחקניו, רשמה מחצית שנייה נוראית, ספגה ארבעה שערים והראתה שלמרות הציפיות, יש עוד הרבה עבודה ומקום לשיפור. אם לא די בהפסד, הקשר גבי קניקובסקי ספג שני צהובים תוך דקה (השני על מחיאת כף לשופט נאאל עודה) ויחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד קריית שמונה.

"המגרש היה זוועה וגם הגשם לא עזר, אבל בגדול לא היינו צריכים להתפרק. אי אפשר להסביר מה קרה אחרי הגול הראשון שספגנו. עד השער הראשון שלהם היה מעין קרב חפירות, אבל מאז שקיבלנו את הגול פשוט התפרקנו וחבל" הודו שחקנים במועדון. גם ברשתות החברתיות של המועדון, סיכמו את המשחק בצורה הטובה ביותר: "ערב שנרצה לשכוח, סליחה".

אירוע נוסף שהיה במוקד, היה העברת שחקני הספסל של שתי הקבוצות ליציע בו ישבו העיתונאים ואנשי הקבוצות, דבר אשר לא אהבו בנתניה: "כל החוויה הייתה בושה. שחקנים מחליפים, הנהלות, עיתונאים, צוות טכני, כולם באותו יציע. אף אחד לא שמר מרחק, אבל בלי קשר, זה לא תירוץ. הפסדנו כי הגיע לנו להפסיד", אמרו במועדון.

קניקובסקי מתוסכל. יחמיץ את ק"ש | ברני ארדוב

"אנחנו יודעים שלא ראינו את נתניה האנרגטית והתוססת ומאוכזבים. יש לנו את המשחק ביום ראשון כדי לשפר ולחזור מהר מאוד לעשות מה שאנחנו יודעים ומסוגלים", סיכם בסיום הקשר חן עזרא. "כולם ביחד, גם בניצחונות וגם בהפסדים. נראה את הווידאו, נלמד מהטעויות ונבוא בכל הכוח ביום ראשון. אף אחד לא אוהב להפסיד, בטח לא ככה".

הבלם ההולנדי קיליאן ואן דר קאפ, שלא נכלל בסגל למשחק, סובל מקלקול קיבה. שלשום הוא נכח במתחם האימונים, כשבקבוצה מקווים שכבר היום הוא יוכל לחזור לאימונים כדי להיות כשיר למשחק בראשון. בהיעדרו, הבלם אקינסולה אקיניימי, שלא בדיוק כשיר מפתיחת העונה, לא שכנע והוחלף בשלב מוקדם בתחילת המחצית השנייה.

החלוץ רון אשכנזי, שסובל מפציעה בברכו, יעבור בסוף השבוע צילום MRI כדי לאבחן את מצבו, כשההערכות מדברות על כך שלא מדובר בקרע, אך הוא בכל אופן לא צפוי להיות בסגל למשחק וייעדר מספר שבועות.

עזרא. "אף אחד לא אוהב להפסיד ככה" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי