בסכנין נזכרו ב-7:0 נגד נתניה: "המחצית השנייה הייתה מבישה"

במועדון כעסו על יכולת השחקנים ב-4:0 להפועל חדרה וטענו: "אולי האצטדיון הזה מקולל, אבל הגישה הייתה לא טובה". אביטן צפוי לבצע מהפכה מול אשדוד ומה חשבו בקבוצה על הבכורה של כיאל?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

תקוות גדולות היו בבני סכנין לפני המשחק מול הפועל חדרה' גם לאור הניצחון בשבת על הפועל כפר סבא וגם כי הקשר בירם כיאל פתח ב-11 של ניסו אביטן והייתה זו הופעת בכורה שלו. בפועל, סכנין הציגה עוד תצוגת נפל שהסתיימה בתבוסה קשה, 4:0 מהדהד מול קבוצה שלא ניצחה עד כה.

"ביצעתי חמישה חילופים ואם הייתי יכול אז הייתי מחליף גם את חמשת השחקנים שנשארו על המגרש", הודה אביטן לאחר המשחק וציין: "פשוט לא הגענו למשחק הזה".

גם ראשי המועדון התקשו לקבל את התבוסה ואפילו היו מי שהשוו אותה ל-7:0 בביקור הקודם של הקבוצה בנתניה. "אולי האצטדיון הזה מקולל, אבל הגישה של השחקנים הייתה לא טובה", אמר גורם במועדון והוסיף: "במחצית הראשונה עוד ניסינו להגיע למצבים, אבל המחצית השנייה הייתה מבישה משני צידי המגרש".

במועדון מצפים לראות שיפור כבר בשבת הקרובה, כאשר סכנין תארח את מועדון ספורט אשדוד. אביטן עשוי לבצע שינויים ואיקוום אוטין ונייג'ל האסלביינק עשויים לפתוח במשחק. הקשר בירם כיאל, שהגיע לאחר עשור שלא שיחק בכדורגל הישראלי ומספר חודשים מאז שוחרר מברייטון, שותף רק מחצית אחת ולא השפיע יתר על המידה על המשחק. "יש לנו סבלנות לכיאל וכרגע הזמן של שאר השחקנים להשפיע על המשחק" אמרו בקבוצה.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי