בחדרה לא הופתעו מאודה: "זה לא שחקן שיישאר כאן זמן רב"

הקלה גדולה במועדון אחרי ה-0:4 על סכנין, החלוץ שכבש שלושער זכה למחמאות: "בנגיעה הראשונה שלו באימון הבכורה ראינו שמדובר בחלוץ ענק". וגם: למה אורן גולן ישב לראשונה על הספסל?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לחץ גדול היה בהפועל חדרה ערב המשחק מול בני סכנין. במועדון קיבלו הוראה חד משמעית לשמור על דום שתיקה עד שריקת הסיום ונראה שזה עזר ובענק, כי הקבוצה של שרון מימר הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה והביסה את האקס ניסו אביטן בתוצאה 0:4.

המאמן הגיע דרוך למשחק ופתח עם שלושה זרים בחלק ההתקפי – רודרידו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה. מרמנטיני בלט עם צמד בישולים, אבל מעליו היה אודה שהצטיין עם שלושער. החלוץ פתח על הספסל מול מכבי תל אביב ואתמול עלה בהרכב והרשים במיוחד. "כבר מהנגיעה באימון הראשון היה נראה שמדובר בחלוץ ענק, יש כאלה שסופרים את הדקות עד ינואר כי אם ימשיך ככה אז הוא לא יישאר אצלנו הרבה זמן" הודו בחדרה.

אודה עצמו אמר: "התחלתי את העונה מצוין, אבל אז הגיעה פגרת הקורונה והייתה לנו עוד חופשה של שבועיים קודם והחזרה הייתה איטית, גם הכושר שלי נפגע".

אודה חוגג עם מימר | שלומי גבאי

מימר זכה למחמאות אחרי משחק בו הרגיש כי הוא חייב את הניצחון ואף איבד את קולו בסיום. "היו מוכנים לכל תסריט מצד סכנין הרבה בזכות ההכנה של הצוות המקצועי", הודה אחד השחקנים.

במשחק אתמול בחר לראשונה העונה היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, לשבת על הספסל במהלך המשחק. גולן הסביר: "הרגשתי שאני צריך להיות קרוב לצוות המקצועי והשחקנים במשחק הזה. חשבתי שאני צריך להעביר את האנרגיות ואני שמח שזה עבד. זה היה אחת הניצחונות החשובים שלנו מאז שחזרנו לליגת העל".

אורן גולן על ספסל הפועל חדרה
גולן על ספסל הפועל חדרה. "זה עבד" | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי