הקשיים בהחתמת אודה, האמונה בחטאב והציפיות: מימר בראיון

מרשל אודה ושרון מימר חוגגים | שלומי גבאי

מאמן חדרה מרוצה מה-0:4 סכנין אך מבהיר: "אם נדבר על פלייאוף עליון - נצטרך אשפוז". הוא מספר על החלוץ ("היה קשה לצפות בו כי שיחק בעיראק, התייעצתי") ועל הבלם ("הכרתי אותו, התשוקה שלו היא הגדולה שראיתי")

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

היא חיכתה הרבה זמן, עד למחזור השביעי, ואתמול (רביעי) הפועל חדרה רשמה ניצחון בכורה העונה בליגה עם 0:4 גדול על בני סכנין. הניצחון המרשים שחרר הרבה אוויר אצל שרון מימר וחניכיו. היום המאמן התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וחשף את הסיפור המעניין על רכישתו של החלוץ מרשל אודה שכבש שלושער. כמו כן הוא דיבר על הפערים שצומצמו והליגה השוויונית והתייחס לעובדייה חטאב שהשתלב בצורה חלקה.

מימר פתח עם התייחסות לניצחון על סכנין: "אני שמח על הרביעייה כי זה ניצחון עם משמעותי שמראה את הפוטנציאל של הקבוצה עם הרבה כלים התקפיים, זה היה חשוב לביטחון של השחקנים והמערכת.

המשחק הבא נגד מכבי פתח תקווה: "קודם כל אנחנו עושים הכל בכל משחק כדי לנצח, אנחנו לא יודעים מה יהיה ולא נהיה נביאים. הליגה כאן מאוד שוויונית ואני לא רואה משחקים שאי אפשר לקחת בהם נקודות. פ"ת קבוצה מצוינת שלא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת, יש לשחקנים שלה הרבה אנרגיות. יהיה משחק קשה אבל ננסה למשוך את המומנטום מסכנין גם למשחק הזה".

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

מרשל אודה שהרשים:"סוכן הציע לי אותו, ראינו אותו בקלטות והתרשמנו ממנו. אם לומר את האמת, הייתה לנו בעייה לצפות בו בלייב כי הוא שיחק בעיראק. אני ועוזרי ערן קוז'וק ראינו ממנו קצת בווידאו ואז הבנתי שהוא משחק בליגה עם הוגו לופס שאימנתי אותו בעבר. פניתי אליו כדי שיברר לי על השחקן ברמת האישיות והנתונים וקיבלנו רשמים מאוד טובים עליו".

מתי אודה יימכר: "הוא חלוץ טוב וראינו את זה מהיום הראשון. צריך לזכור שהוא פתח צמד ואז כבש נגד מכבי חיפה ורק הקורונה עצרה אותו ואותנו. לדעתי הוא יימכר חמש דקות אחרי שתגיע הצעה לאורן גולן (המנהל המקצועי). בזה אני לא מתעסק. בפוטנציאל הוא ברמה גבוהה מאוד".

האם 'פסטיבל בירם כיאל' פגע בסכנין: "האמת שלא התרכזנו בזה בכלל כי היינו עם החרב על הצוואר, כה צמאים לניצחון הזה. התעסקנו בעצמנו להביא את המחויבות והאגרסיביות הזו כדי לצאת מהתקופה הלא טובה. זה לא עניין נגד מי שיחקנו. רצינו פשוט לשחק כפי שאנחנו יודעים".

מרשל אודה. בינגו של הפועל חדרה |

ליגה משוגעת בעידן הקורונה. "אני חושב שהקורונה טרפה את כל הקלפים אמנם יש פערים בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב לשאר הקבוצות אך הפערים ניתנים לגישור בניגוד לשנים עברו. לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע יש תקציבים גדולים משאר הקבוצות אך הפערים הצטמצמו. הטבלה בדרך כלל מתיישרת אבל השנה לא בטוח שהיא תתייצב, זה עשוי להיות מבולגן עד הסוף.

מיקומה של חדרה והאם תימלט מהתחתית: "אנחנו לא יכולים לדבר על פלייאוף עליון אחרת נצטרך אשפוז, כרגע רוצים רק לצאת מהמקום בו אנחנו נמצאים ולהישאר בליגה".

הציפיות מתחילת העונה: "אורן, מה שטוב בניהול שלו – הוא בתחילת העונה אמר רוצים להישאר בליגה בכל מחיר, גם בהפרש שערים, כדי ליצור מסורת. כל מה שקורה מעבר זה בונוס ולשמחתנו כל שנה חדרה מביאה בונוסים. אני מקווה שניצור רצף ניצחונות ונסיים במקום טוב.

עובדייה חטאב שהגיע לאחר שהבלמים נפצעו והשתלב נהדר: "הוא שחקן שאני אימנתי, לא קיבלתי חתול בשק, אני מכיר את האיכויות שלו, הוא הוכיח בשני המשחקים שהיה בינגו. נפצעו לנו שחקנים להרבה זמן והיינו צריכים למלא את השורות, הוא הגיע בדיוק למקום שהיינו צריכים ואנחנו מרוצים ממנו מאוד". עוד אמר: "אם הייתם מכירים אותו כבן אדם הייתם יודעים שהתשוקה שלו למשחק והאהבה שלו לכדורגל אולי התשוקה הכי גדולה שראיתי. הוא עשה אימונים מטורפים כשלא שיחק. הוא שיחק פעמיים 90 דקות תוך שלושה ימים לאחר למעלה משנה שלא שיחק. אני מעריך את התשוקה הזו ולכן הבאנו אותו להפועל חדרה".

חטאב מול פשיץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי