אסיפה קשה בבית"ר. דראפיץ': "אתם רכים, צריך להתלכלך כדי לנצח"

אחרי דבריו של ברדה במחצית, חברו לצוות המקצועי כינס את השחקנים שספגו ביקורת, הציג להם נתונים על ההתקפה והבהיר: "מצפה מכם ליותר מחויבות בשיטת הלחץ". במועדון מוטרדים מהפציעות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעוד שמשה חוגג מנסה למצוא משקיעים לבית"ר ירושלים, היום (חמישי) נערכה אסיפה קשה בעקבות ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 למכבי פתח תקוה. אחרי ששי ברדה העיר לשחקני הקבוצה במחצית המשחק, במהלך האימון היום אסף אותם סלובודן דראפיץ' ודיבר איתם על המשחק אתמול.

"בשיטה הזאת של של לחץ, של ה'פרס' שאתם עושים, צריכה לבוא מחויבות הרבה יותר גדולה מצדכם. אתם רכים, רכים מדי", אמר להם. "סטטיסטית, הגענו למספיק ניסיונות הבקעה. צריך להתלכלך טיפה יותר כדי לנצח, כל קבוצה באה לתת נגדכם 120 אחוז, זה לא משחק רגיל עבור היריבות שלכם", הוסיף והציג את נתוני המשחק בהם נראה כי קבוצתו הגיעו ל-32 מצבים באזור השער, מהם 14 בעיטות , בעוד שהיריבה בעטה פעמיים למסגרת וכבשה שני שערים. "זה פרדוקס", סיכם המאמן. בשלב הזה ברדה פנה לשחקנים ושאל אם יש שאלות. השחקנים הסכימו.

לקראת המשחק החשוב נגד מכבי חיפה בשני, בקבוצה עדיין מוטרדים מהפציעות. למתאוסיניו ייקח זמן רב להתאושש בעוד שחלאופילו פלייטר ייבדק רק לפני המשחק. ברדה ודראפיץ' שוקלים לערוך שינויים. אביאל זרגרי עדיין פצוע.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי