מכה להפועל חדרה: מקסים פלקושצ'נקו סובל מקרע ברצועה הצידית

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

המושאל ממכבי חיפה עבר בדיקת MRI בה התגלתה התוצאה המאכזבת, בראשון יתברר משך היעדרותו. ריף מסיקה יחליפו בהרכב נגד מכבי פ"ת. מימר על היריבה: "מאומנת וחזקה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שבועות רבים חיכו בהפועל חדרה לניצחון הראשון העונה והוא הגיע ביום רביעי האחרון עם ה-0:4 הנהדר על בני סכנין. יומיים בלבד עברו מהמפגש מול חניכיו של ניסו אביטן, וכבר מחר (שבת) מצפה לקבוצה של שרון מימר משחקן ליגה נוסף, הפעם מול מכבי פתח תקווה.

אלא שדווקא אחרי ניצחון הבכורה, בקבוצה קיבלו היום בשורה קשה: מקסים פלקושצ'נקו, שהתלונן הבוקר על כאבים בברכו, עבר בדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצידית. ביום ראשון הקשר ייבדק פעם נוספת, על מנת לקבוע את משך היעדרותו. ריף מסיקה צפוי להחליפו ולפתוח במרכז השדה לצדם של תמיר גלזר ועומר לקאו.

אחרי ה-0:4 על סכנין, היועץ המקצועי אורן גולן, שלראשונה בליגת העל בחר לרדת ולשבת על הספסל לצדו של מימר, שוחח עם השחקנים וביקש מהם לשמור על המשכיות. גולן ציין כי אלו המשחקים שיקבעו את גורל הקבוצה בעונה הזאת.

שרון מימר | שלומי גבאי

מעבר לכך, בחדרה ניסו אתמול לערוך אימון קל בכדי לא להקשות על המצב הפיזי של השחקנים לאור העובדה שמחר זה יהיה המשחק השלישי של הקבוצה השבוע. "שלושה משחקים בשישה ימים זה יותר מדי, אבל זה מה יש בעונה הזאת ונצטרך להתרגל לזה" אמרו בקבוצה. 

למרות העומס, לא נראה שהמאמן שרון מימר יבצע שינויים מהותיים בהרכב. ההתלבטות המסתמנת היא במרכז ההגנה, כאשר עוביידה חטאב שלא שיחק שנה וחצי כדורגל סובל מעייפות ולא מן הנמנע שמנשה זלקה יפתח במקומו.

"אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה מאומנת וחזקה שלא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת", אמר מימר לקראת המפגש מול המלאבסים. "היה לנו קרב קשה, ננסה להמשיך את המומנטום מהמשחק האחרון מול סכנין ולצבור כמה שיותר נקודות".

מקסים פלקושצ'נקו | אודי ציטיאט

גוסטבו מרמנטיני, שלהט במשחק האחרון עם שני בישולים: "הניצחון על סכנין החזיר לנו את הביטחון. ידענו כל הזמן שיש לנו קבוצה טובה, אבל היינו חייבים לנצח על מנת שזה גם יבוא לידי ביטוי. אבל ברור לנו שזהו רק ניצחון אחד וחייבת להיות לנו המשכיות. אם נמשיך באותה גישה ואגרסיביות, אני מאמין שנוכל לקחת נקודות גם נגד מכבי פ"ת, שהיא קבוצה מצוינת שפתחה את העונה בצורה נפלאה".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב (מנשה זלקה), עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, עומר לקאו, ריף מסיקה, רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה. 

גוסטבו מרמנטיני | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי