בלאגן בבית"ר: חברי לה פמיליה הגיעו לאימון עם דליים ומחו

השלט שנתלה בבית וגן |

כמחאה על היכולת, הארגון תלה השלט: "תפסיקו לבעוט בדלי" וקרא: "תורידו את החולצות". השחקנים הגיבו על האסיפה הקשה שערך הצוות המקצועי: "רכים? דראפיץ' היה עדין מדי". ומה עם הבעלים השוהה בדובאי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כ-30 אוהדי בית"ר ירושלים מארגון לה פמיליה הגיעו הבוקר (שישי) לאימון בבית וגן במחאה על מצב הקבוצה. האוהדים הביאו עמם דליים, זרקו אותם אל כר הדשא ופרסו שלט: "תפסיקו לבעוט בדלי. תתעוררו". האוהדים הטיחו האשמות בשחקנים וצעקו להם: "תתעוררו, מי שלא יתאמץ ויידע היכן הוא נמצא, נדאג שלא יהיה כאן".

האוהדים צעקו לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה: "אין פה טאבו על ההרכב, מי שלא מתאמץ לא יהיה פה". כמו כן, האוהדים שרו לשחקנים: "תורידו את החולצות". המטרה של הארגון היא למחות על היכולת הירודה של השחקנים במשחקים האחרונים, זאת לאחר ההפסד 2:1 למכבי פתח תקווה במחזור האחרון ורצף שלושת משחקי הליגה ללא ניצחון, בהם בית"ר צברה נקודה אחת בלבד מתוך תשע אפשריות.

בעניין אחר: שחקני הקבוצה הגיבו לאסיפה הקשה של דראפיץ' אתמול. "לומר עלינו רכים? ביחס למשחק האחרון, דראפיץ' היה עדין מדי. לא היינו קיימים באמצע, פתח תקווה הייתה ראשונה כמעט לכל כדור", אמרו על האסיפה, במהלכה המאמן ביקר אותם בעקבות ההפסד. דראפיץ' אמר בין היתר: "בשיטה הזאת של של לחץ, של ה'פרס' שאתם עושים, צריכה לבוא מחויבות הרבה יותר גדולה מצדכם. אתם רכים, רכים מדי. סטטיסטית, הגענו למספיק ניסיונות הבקעה. צריך להתלכלך טיפה יותר כדי לנצח, כל קבוצה באה לתת נגדכם 120%, זה לא משחק רגיל עבור היריבות שלכם", כשהשחקנים שתקו אחרי ששי ברדה שאל אותם אם יש להם שאלות נוספות.

בשלב זה, בבית"ר שוקלים לצרף עוד קשר למרכז השדה בינואר. זה יקרה רק אם דן איינבינדר יעזוב. עד אתמול לא התקבלה תשובת הבורר האם הוא יכול לחזור לאימונים, אך במועדון הבהירו שאין לו כוונה להחזירו לסגל. כך או כך, שחקנים בבית"ר טענו אתמול כי אחת הסיבות לאי ההצלחה נובעת מחוסר איזון בסגל. "איך אפשר לשחק עם אלי או עם אופיר, כשיש למעלה את עטר, שועה, ורד ואוחנה? מתוך הארבעה, צריך עוד שחקן שיאזן את הקבוצה. דן הוא בדיוק על המשבצת הזאת. אין מספיק איזון בסגל", אמר אחד מהם. "תסתכל על הספסל לבד ותבין שעם כל הכישרון בחלק הקדמי עדיין חסר לנו שחקן כזה באמצע". בעקבות המצב הקיים, נשקלת אפשרות החיזוק.

משה חוגג נמצא בדובאי. כפי שפרסמנו, הבעלים נסע לאיחוד האמירויות ללא הסכם, כדי להיפגש עם מתווכים ולא עם משקיע. בשלב הבא, החברה עמה חתם על הסכם אמורה להיפגש עם ראשי המלוכה כדי לשכנע אותם להשקיע בבית"ר, אך כרגע אין הסכם כזה. "היה איתם משא ומתן בעבר, אבל הוא נתקע, זו הסיבה שהחברה המתווכת נכנסה לתמונה", הבהירו בבית"ר. בשלב זה, אין חשיבות רבה לנושא העסקים אותם רכש נאום כהן, משום שאינו מתכוון להיכנס כמשקיע בעצמו ולרכוש אחוזים מבית"ר. יחד עם זאת, בחברה מאמינים שביכולתם להביא להשקעת אנשי משפחת המלוכה תוך מספר שבועות מהיום.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי