אדרי: "כאן בשביל בני יהודה לכל תפקיד", זריהן יפתח

כפיר אדרי
כפיר אדרי | אודי ציטיאט

המנכ"ל, שירד לקווים בצוותא עם יעקב אסייג לאחריו פיטוריו של ניר ברקוביץ', מוכן להפועל ת"א בשבת (19:35, ספורט1): "נחזור להראות את היכולת האמיתית בתקופה הקרובה". שחקן הכנף ישוב ל-11, סילבה קאני בתמונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עברה שבוע סוער, כאשר פיטרה מאמן שני העונה עם סיום דרכו של ניר ברקוביץ' לאחר שזה רשם התפרצות מכוערת לעבר לירן שטראובר, אשר בסופו של דבר גם עלתה לו במשרה, וכך הוא סיים לאחר ארבעה משחקים בלבד את הקדנציה הראשונה שלו כמאמן בליגת העל.

מחר שהוזעקו אל הקווים הם שניים שעשו זאת כבר יותר מפעם אחת – מנכ"ל המועדון כפיר אדרי יחד עם מאמן השוערים, יעקב אסייג. מחר (שבת, החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט1) מצפה להם משחק לא פשוט בכלל – הדרבי הקטן של תל אביב מול הפועל תל אביב.

אדרי אמר לקראת המשחק: "אני נמצא במועדון כבר 12 שנים. זה התחיל כשחקן ונמשך בתפקיד מנכ"ל המועדון. בשורה התחתונה אני כאן בשביל בני יהודה בכל תפקיד שיצטרכו אותי. כמובן שיש לי צוות שעוזר, עם אנשים שבני יהודה יקרה להם כמו יעקב אסייג, איציק עזוז ואבנר עיני. המטרה היחידה כרגע היא המשחק מול הפועל תל אביב מחר".

שחקני בני יהודה מאוכזבים | אדריאן הרבשטיין

"אני חושב שהעונה הזו כבר הוכיחה שמדובר בליגה שוויונית וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח", המשיך המנכ"ל אדרי. "חשוב לנו ליצור יציבות וזה מתחיל מהעבודה היומיומית במועדון. כל אימון וכל אסיפה. אם נעשה את הדברים נכון ובצורה חכמה אז גם התוצאות יגיעו. נכון שיש לנו מספר שחקנים פצועים, אבל נבנה כאן סגל טוב העונה. אני מאמין שנחזור להראות את היכולת האמיתית שלנו בתקופה הקרובה".

אליסון דוס סנטוס הפצוע ימשיך להיעדר, כמו גם רועי בן שמעון. סתיו פיניש ירצה את המשחק הראשון מבין שניים בהם הוא מורחק. סילבה קאני הצעיר נמצא בתמונת ההרכב, כאשר ניב זריהן יחזור בוודאות להרכב אחרי שקיבל מנוחה ופתח על הספסל במחזור הקודם. האחרון היה השחקן הטוב ביותר של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. מוחמד גדיר צפוי להמשיך בחוד.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, פאדי נג'אר, מישאל ראנז'ל (עמית כהן), תאמבי סגס, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', אריאל לזמי (סילבה קאני), ניב זריהן, עמית זנטי.

ניב זריהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי