אביטן: "יש אצלנו מאניה דיפרסיה", כיאל צפוי לפתוח

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

מאמן בני סכנין ערך אסיפה קשה וצפוי לבצע מספר שינויים לקראת אשדוד בשבת. שחקן הרכש ימשיך בהרכב, התלבטות בין מלכה להאסלביינק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אווירה לא פשוטה בימים האחרונים בבני סכנין אחרי התבוסה 4:0 להפועל חדרה ביום רביעי. הדבר גרם לאסיפה קשה שערך ניסו אביטן עם השחקנים, בה המאמן הבהיר שהיכולת והגישה במשחק הזה הוא יעברו לסדר היום, וכבר מחר (שבת) מול מ.ס אשדוד הוא מצפה לשינוי מהותי ולגישה שליוותה את הקבוצה במשחקים מול הפועל באר שבע והפועל כפר סבא.

"אני חושב שאנחנו בסוג של מאניה דיפרסיה. לפני כמה ימים ניצחנו והייתה שמחה ועכשיו אכזבה גדולה לאחר ההפסד, וכבר מחר תינתן לנו אפשרות לשנות את הרושם", אמר אביטן. "בכדורגל תמיד זוכרים אותך לפי המשחק האחרון ואצלנו הוא לא היה טוב. המסר שלי לשחקנים היה שחובת ההוכחה עלינו כאשר אשדוד היא יריבה מצוינת שנמצאת בכושר נהדר, אבל בבית שלנו אנחנו רוצים לקחת את הנקודות".

אביטן מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר חסן חילו עשוי לפתוח במרכז ההגנה ואיקוום אוטין יחזור לעמדת המגן השמאלי. ישנה גם התלבטות בחלק ההתקפי בין מוטי מלכה לנייג'ל האסלביינק. בירם כיאל צפוי להמשיך ב-11 ולרשום את הופעתו השנייה במועדון.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, חגי גולדנברג, מרון גנטוס, חסן חילו, איקוום אוטין, עטאא ג'אבר, בירם כיאל, איהאב גנאים, סבסטיאן ולאסקס, מוטי מלכה (נייג'ל האסלביינק), אוסאמה חלאיילה.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי