בא על שכרו: מוחמד שכר עשוי לפתוח נגד מכבי נתניה

שחקן ההתקפה שהצטיין נגד הפועל תל אביב, עשוי לקבל את המקום בהרכב קריית שמונה (ראשון, 19:45, ישיר בספורט3) על חשבונו של אנסה הפצוע. רפואה ביקש משחקני הקישור לשמור על ריכוז

(גודל טקסט)

קריית שמונה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון) נגד מכבי נתניה (19:45, שידור ישיר בספורט3) כאשר ההתמקדות בימים האחרונים היא בעיקר בנושא המנטלי, וזאת לאור העובדה שהקבוצה נמצאת במקום הראשון בליגה. במועדון אמרו: "אנחנו מרוצים מההופעות שלנו אבל מדובר רק בפתיחת העונה" .

לאור הפתיחה החיובית, בקריית שמונה החליטו אתמול לערוך ארוחת בוקר קבוצתית ששימשה כגיבוש לשחקנים. לאחר מכן המאמן קובי רפואה ערך אספת וידאו בה דיבר על החלק הקדמי של נתניה וביקש משחקני הקישור לשמור על ריכוז לאורך 90 דקות: "נתניה קבוצה מסוכנת אך מצד שני אפשר להפתיע אותה בהתקפות מעבר" אמרו במועדון הצפוני.

החלוץ יוג'ין אנסה, שלא שיחק מול במחזור האחרון בגלל הרחקה נפצע השבוע וכשירותו תברר סמוך למשחק. מוחמד שכר, שהצטיין ביום שלישי נגד הפועל תל אביב עשוי לפתוח במקומו. גם המגן זיו מורגן לא התאמן, אתמול אך בקריית שמונה אופטימיים לגבי שיתופו במשחק.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן,  זיו מורגן,  סמואל בראון, יואב הופמייסטר,  רועי קהת,  סאקו טורה, לוסיו ויוגין אנסה (מוחמד שכר).

יוג'ין אנסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי