צפו בתקציר: סוליץ' ובר סידרו 0:1 על חדרה ומקום ראשון

מכבי פתח תקווה עלתה זמנית לפסגת הטבלה. הבוסני בישל לקשר הצעיר את שער הניצחון שתי דקות לאחר שהם עלו מהספסל. לוזון המורחק העביר הוראות בטלפון, אינברום נפצע והוחלף במחצית

(גודל טקסט)

לעיניי מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר וללא גיא לוזון המורחק שצפה במשחק מהיציע והעביר הוראות לספסל באמצעות מכשיר הטלפון שלו, מכבי פתח תקווה גברה היום (שבת) 0:1 על הפועל חדרה בהתמודדות שפתחה את המחזור השמיני בליגת העל, חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות וטיפסה לפחות באופן זמני לפסגת הטבלה. אחרי מחצית נטולת שערים באצטדיון המושבה, המחליפים של המארחת סידרן שלוש נקודות עם שער בזק: אסמיר סוליץ' בישל לארד בר (47) והשנים קבעו את תוצאת הסיום, שתי דקות לאחר שנכנסו.

המשחק במושבה נפתח בצורה מנומנמת, אך ככל שהדקות חלפו מכבי פתח תקווה החלה להכתיב את הקצב והגיעה לשני מצבים קורצים, אולם ליאל עבדה פספס את הכדור בפעם הראשונה ובעט לעמוד בפעם השניה. מנגד, חדרה נכנסה למשחק והגיעה להזדמנויות משלה, אלא שמרשל אודה, שהפציץ שלושער במחזור שעבר, לא היה מרוכז מספיק ואריק ינקו הסתדר עם הבעיטות שלו ללא בעיה. 0:0 די מאכזב בתום 45 דקות אגרסיביות במהלכן נשלפו על ידי השופט יגאל פריד לא פחות משישה כרטיסים צהובים.

בפתיחת המחצית השניה אור אינברום הפצוע פינה את מקומו לאסמיר סוליץ' ואילו ארד בר נכנס על חשבון אלביס סאקי. שתי דקות חלפו והמהלך התברר כבינגו אדיר של גיא לוזון, שהעביר לספסל שלו הוראות באמצעות הטלפון. הבוסני מצא את הקשר הצעיר שבעט מתוך הרחבה לפינה של לבקוביץ' וחגג את שערו הראשון בליגת העל. בשלב הזה פ"ת הלכה אחורה, אך חדרה לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים והסתפקה בבעיטת לא מסוכנות מרחוק. מנגד פ"ת ניסתה לעקוץ, אך אבדה ובריבו לא היו מרוכזים. 0:1 לכחולים בסיום.

אחרי 0:4 אדיר על סכנין במחזור שעבר, חדרה "חזרה לעצמה" ורשמה הפסד חמישי העונה ונותרה עמוק בתחתית עם ארבע נקודות בלבד. במחזור הבא תנסה החבורה של שרון מימר להתאושש במשחק ביתי סופר חשוב מול הפועל כפר סבא. מנגד, מכבי פ"ת, שעשויה להגיע למחזור הבא מהמקום הראשון (אם ק"ש לא תנצח מחר את נתניה), תארח את בני יהודה ותקווה להמשיך את המומנטום הנהדר שלה מאז פתיחת העונה.

ארד בר, ליאל עבדה, ינון אליהו | אודי ציטיאט
גיא לוזון | אודי ציטיאט
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

הרכבים

מכבי פתח תקווה:  אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר (מרקוס דיניז, 63), ירדן כהן, אלביס סאקי (ארד בר, 46), עמית מאיר (איתן אזולאי, 75), נאור סבג, ליאל עבדה, עבדיאל ארויו (תאי בריבו, 63), אור אינברום (אסמיר סוליץ', 46).

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, עומר לקאו (גלעד אברמוב, 73), ריף מסיקה (רז בוחבוט, 66), רודריגו בונגונגי (אסי גומה, 73), גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה (שובל גוזלן, 83).

מהלך המשחק

דקה 1: אחרי דקת דומייה לזכרו של דייגו מראדונה, שהלך לעולמו בגיל 60, המשחק באצטדיון המושבה יצא לדרך.

אור אינברום, עומר לקאו | אודי ציטיאט

דקה 15: מסירה מצוינת של אליהו הגיע לעבדה שהיה בעמדה נוחה להבקיע, אך היהלום הצעיר לא הצליח לפגוש את הכדור ופספס הזדמנות גדולה.

דקה 16: ירדן כהן הרים משמל והפעם עבדה הצליח להתחבר מצוין לכדור והקדים את הבלמים, אולם הבעיטה שלו נעצרה בקורה של לבקוביץ'. פ"ת מתעוררת.

שרון מימר | אודי ציטיאט

דקה 28, מצב טוב לחדרה:מסיקה הכניס כדור עומק נהדר למרכז הרחב, בונגונגי הוריד מצוין עם החזה, אבל אודה בעט חלש וינקו קלט ללא קושי.

דקה 34: בונגונגי מצא בכדור טוב את אודה, שבעט מזווית קשה וינקו שוב היה במקום.

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט
יגאל פריד, תמיר גלזר | אודי ציטיאט
עבדיאל ארויו | אודי ציטיאט
רודריגו בונגונגי | אודי ציטיאט

דקה 45: המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך עם מבול של עבירות ולא פחות משישה כרטיסים צהובים.

אור אינברום | שלומי גבאי
מרשל אודה, אור בלוריאן | אודי ציטיאט

דקה 46, חילוף כפול בפ"ת: ארד בר החליף את אלביס סאקי ואסמיר סוליץ' נכנס במקום אור אינברום הפצוע.

דה 47, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: שתי דקות על המגרש הספיקו. אסמיר סוליץ' המחליף בישל וארד בר המחליף בעט לפינה מ-15 מטר וחגג את שער הבכורה שלו בליגת העל. חילוף מהסרטים של גיא לזון.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | אודי ציטיאט

דקה 57: גלזר ניסה לאיים מרחוק, אך לא היה מספיק מדויק.

דקה 79: בריבו במחליף העביר רוחב חד, אך לבקוביץ' הגיע בזמן ומנע מהכדור להגיע לסוליץ'.

דקה 83: סוליץ' הפעלתן ניסה להעביר רוחב, אך הכדור שלו פגע קורה וכמעט הכניע את לבקוביץ' המופתע.

דקה 89: בריבו מצא את עצמו לבד מול לבקוביץ', אך בעט לא מספיק טוב והכדור חמק החוצה. איזה פספוס של החלוץ.

דקה 96: מרמנטיני היה יכול לאזן, אך נגח ברשלנות מעמדה נוחה ועלה לקבוצתו בהפסד.

אבי לוזון, עומר גולן | אודי ציטיאט
ארד בר, ינון אליהו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי