נאור לוזון: "יש לי 100 אחוז הצלחה, זה הזמן לפרוש"

ארד בר, נאור סבג | אודי ציטיאט

אחרי 0:1 על חדרה ועלייה זמנית לפסגה, עוזרו של גיא לוזון, שעמד על הקווים במקומו, סיפר: "הייתה אווירה לא נורמלית מבחוץ, יש פה המון אנשים שאוהבים את מכבי פתח תקווה". מימר: "נהיה פקטור בליגה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה גברה היום (שבת) 0:1 על הפועל חדרה באצטדיון המושבה והעפילה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה. המשחק הוכרע בזכות צמד המחליפים של המארחת, אסמיר סוליץ' וארז בר, שעלו מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה ושתי דקות מאוחר יותר הכריעו את המשחק לאחר שהבוסני בישל לישראלי. גיא לוזון המורחק, שצפה במשחק מהיציע והעביר לספסל הוראות באמצעות הטלפון שלו, חיבר ניצחון שני ברציפות, שמר על עוד רשת נקיה והוא בהחלט יכול לצאת מעודד מההופעה של קבוצתו.

עוזרו נאור לוזון, שעמד על הקווים במקומו, אמר בסיום: "אני יכול לפרוש, יש לי 100 אחוז הצלחה, זה הזמן ללכת. הכי חשוב כמובן זה הניצחון, שהיה מתוק מאוד. היינו יכולים לעשות את הדברים קצת יותר קלים מבחינתנו במחצית השנייה, אבל אנחנו לוקחים מפה את הנקודות. הייתה פה אווירה לא נורמלית מבחוץ, אבל זה בסדר כי יש פה המון אנשים שאוהבים את המועדון והוא חשוב להם, זה הגיוני. אני שמח שהצעירים שלנו על הדשא ידעו להתעלות ועמדו בלחץ".

על העומס: "אני חושב שמכבי פתח תקווה יכולה להתמודד, כי יש פה חבר'ה צעירים והם מתאוששים הרבה יותר מהר. יש פה סגל ארוך עם שחקנים באותה רמה והרוטציה השתלמה לנו. אני מאמין שהקבוצה הזו יכולה להגיע רחוק מאוד. אני מאוד מאמין בחומר הקיים. עם זאת, זה לא רציני לדבר עכשיו על מטרות. אם נהיה בצמרת בחודש מארס, נדבר על זה".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | אודי ציטיאט

המאמן המפסיד שרון מימר סיכם: "חבל, כי רצינו לייצר מומנטום אחרי הניצחון במחזור שעבר. היינו שווים פה יותר לדעתי. חוסר ריכוז. אני חושב שבסך הכל הראינו שאנחנו קבוצה טובה מול יריבה איכותית. המשחק היה שווה כוחות וחבל שהוא נפל לכיוון שלהם. הקורונה שיבשה לנו את כל ההכנה. מחזירים את הקבוצה לתלם לאט לאט. יש גם פציעות. מקסים פתאום נפצע. יש הרבה פציעות של הכנה לקויה".

מימר המשיך: "אנחנו לא פרייארים גם עם מה שיש לנו. פ"ת מאוד טובה ולא ראיתי הבדלים גדולים. ברור שנצטרך לצבור נקודות כדי לצאת מהמקום הזה. הפועל חדרה מסומנת מהיום שעלתה ליגת העל, אבל היא עשתה דברים יפים. אני מקווה שנמצא לדרך חדשה כבר במחזור הבא. אנחנו נהיה פקטור העונה בליגת העל".

שרון מימר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי